Nå svarer jeg

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOOOD søndag dere! Jeg håper sola skinner hos dere også. Jeg og C har sovet lenge idag, og det trengtes. Jeg elsker søndager der jeg kan ligge og dra meg, for å så stå opp – Uten noen særlige planer.

LIVET.

Vi skal hjem fra Skien i kveld, men vi tenkte å nyte noen timer med sol, terrasse, skravling og surr først. 

Uansett… Det er klart for ukens spørsmål og svar!

⌁ Hva er det hemmelige prosjektet du holder på med?

WIII. Det er helt vanvittig at jeg holder på med det jeg gjør, men det er dessverre hemmelig en liten stund til. Jeg gleder meg stort til å dele det!

Hvilken mobil har du?

Jeg har iPhone 8p. ELSKER DEN!

⌁ Hvem spurte om dere skulle bli kjærester av deg og C?

HAHA, det var meg. 

⌁ Tjener du mer enn 50K i måneden?

Gjør du? Altså. Lønna mi er min. 

Hva skal ditt/dine fremtidige barn hete?

Jeg har faktisk funnet en del navn, men jeg tror ikke jeg vil skrive de ned. Hehe.

Hvem håper du vinner Paradise Hotel?

Leo. Uten tvil!

⌁ Når skal du dele hvordan bil du har kjøpt deg?

SNART!

⌁ Hvorfor er det liksom så hemmelig hva bilen din kosta?

På en måte så er det ikke hemmelig, men jeg skjønner bare ikke poenget med å skulle dele det? De som vet de vet, og de som er nysgjerrige kan finne ut av det selv. 

⌁ Hva syntes du om bloggere som bruker barna sine som reklameplakater?

Dette mener jeg en hel del om. Jeg tenker at folk gjerne må reklamere for bleier, leker eller hva man nå reklamerer for – Men man trenger ikke å bruke barnet sitt for å vise frem disse kjempefantastisknetingene. Jeg er ekstremt takknemlig for at jeg ikke hadde en barndom der alt jeg gjorde og sa havnet på internett og at jeg kunne ta det valget selv!

⌁ Hvorfor har du mistet kontakten med Anne Brith?

Det vil jeg da ikke si at jeg har. Vi er ikke like mye sammen som vi var i en periode, men det henger vel mest sammen med at vi ikke deler kontor lenger! Jeg kan ringe hun når som helst og det er alltid hyggelig å treffe henne. Hun er en dame med bein i nesa som sitter på mye kunnskap – Og hun gir meg alltid en god latter🌸

⌁ Vil du være med ut og rulle?

HAHHA YES

⌁ Hva syntes du om at **** prøver så hardt å bli kjendis?

Jeg valgte å ta med dette spørsmålet og fjerne navnet. Grunnen er så enkel som at jeg syntes det er så synd at man ikke kan stikke seg litt frem og gjøre noe for å få til noe, uten at noen skal stemple en for å prøve for hardt – Om du skjønner? Mitt beste tips: Irriterer det deg… Slutt å følge med!

⌁ Hvor mange lå du med i russetiden?

Jeg var jo ikke russ og jeg var sammen med C!

⌁ Hvorfor vil du ikke dele hva ditt fulle navn er?

Nå heter jeg offisielt Martine Halvorsen, og det har jeg gjort siden jeg var 16 år.

⌁ Syntes du selv at du driver med clickbait?

Av og til så gjør jeg det. Jeg syntes det oppriktig er vanskelig, for innleggene må jo av og til lages slik at de virker spennende. Samtidig så skriver jeg aldri et innlegg som ikke har noe med tittelen eller måten jeg legger det frem på Snapchat eller Instagram å gjøre. Det hender også at jeg ikke tenker over det, før noen reagerer – Og da pleier jeg ofte å endre. Jeg blir glad for tilbakemelding om det, men noen mener jo at det er clickbait å skrive om julegavetips – Så det er litt vanskelig å ta alle slike tilbakemeldinger seriøst. Men, jeg forsøker å være bevisst og lytte! Om det ga mening? 

⌁ Hvor er den gule kjolen fra?

Den er fra MATCH. Kjøpt den sjæl 😉

Nå skal jeg komme meg opp av senga og nyte dagen! KICK ASS.

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *