I dag er det en STOR dag!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra en glad Marty! I dag er det en STOR dag. Det er nemlig duket for konfirmasjon her i Skien. Lillebroren til C skal konfirmeres og det blir så stas. Jeg syntes alltid at det er hyggelig med dager som idag, for det er så spesielt og unikt. Og ikke minst fint. Jeg gleder meg til å le, spise kaker, mimre, tulle, henge med fine folk, bli dødssliten og gjøre han glad. 

Som flere av dere kanskje har fått med dere har jeg hatt et stort dilemma denne uken… Jeg har nemlig ikke klart å velge hvilken kjole jeg har villet ha på meg i dag. Men, jeg falt for denne gule, fine saken – Og jeg føler meg så fin! Det er så gøy å pynte seg ordentlig av og til, og rett og slett føle seg skikkelig fresh. 

Og… Se så fin C er også! Jeg er glad han er min. 

I dag skal jeg logge litt av, feire Ulrik, spise masse kake og antakeligvis få litt gnagsår. YES! Jeg håper dagen deres blir fin 💛

Og… GRATULERER PÅ DEN STORE DAGEN DIN ULRIK! 

Lev, le, dans, lek og ha det gøy. Smil til fremmede, klin med de du vil, følg magefølelsen og stol på deg selv. Jeg digger deg! 

// Marty 

8 kommentarer

8 thoughts on “I dag er det en STOR dag!

  1. Jeg ELSKER kjolen din
    Så flink du er til å finne klær som passer og personligheten din!
    Jeg føler tykk i nesten alt av penklær jeg.
    Gruer meg tll 17 mai og konfirmasjon jeg skal på i juni.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *