I FEEL PRETTY

Categories Inspirasjon

Reklame | Norsk filmdistrubisjon

Vi trenger alle å føle oss fine, og det finnes jo egentlig ingen grunn til at vi ikke skal gjøre det! Og tenk om du en dag hadde våknet opp med VERDENS beste selvtillit som gjorde at du kunne få til alt du ville og at du turte alt du ellers ikke hadde turt…? Se klippet under og føl litt på følelsen du også: 

 

 

Jeg er den jenta som av og til trenger tid til å bare kunne være jente. Eller til å bare være meg! Til å kunne danse til de teiteste sangene, synge av full hals og gjøre ting som jeg syntes er skikkelig ålreit! Alt for å bare sette pris på meg selv og føle meg sykt bra. 

I forrige uke hadde jeg en date med Marie og Nora, der vi var så heldige å få en sniktitt på filmen I FEEL PRETTY, som hadde premiere på fredag.  Filmen var en real feel good-film og bød på en god porsjon humor, flere latterkuler, flauser og ikke minst – Et fint budskap 💓 Og om du burde se den du også? OH YES! Den var fin, herlig og budskapet (som jeg gjerne skulle delt) kan ikke gjentas ofte nok! 

Jeg er så heldig å dele ut tre billetter til to stykker som har lyst til å ta med seg jentegjengen, noen gamle venner eller en som trenger en real selvtillitsboost på kino! Skriv en fin ting om deg selv i kommentarfeltet, så er du med i trekningen av tre kinobilletter. Husk å legge igjen mailen din i kommentarfeltet – Den er bare synlig for meg! 

Du finner billetter og trailer til filmen HER!  

Kos deg på kino – Jeg gikk ut av kinosalen med et glis og en tanke om at jeg kanskje ikke er så aller verst. 

// Marty 

60 kommentarer

60 thoughts on “I FEEL PRETTY

  1. Har veldig lyst til å dra og se den filmen! Og en fin ting om meg selv tror jeg må være at jeg elsker å glede mennesker rundt meg, og at jeg alltid gjør det jeg kan for at de skal ha det bra!

  2. Jeg er omsorgsfull og tar vare på de rundt meg. Er kanskje i overkant lojal og beskyttende mot de jeg er glad i😊

  3. søstra mi har sett den i utlandet og anbefalte den til meg! Hun sa det var en film som man med en gang endrer tankemåte på etter å ha sett. Jeg har lyst til å jobbe med selvtilliten min og det vil jeg venninnene mine også skal! Jeg liker veldig godt at jeg har ganske lange bein, ikke akuratt modell bein men de er velfungerende :))

  4. Jeg liker at jeg har greid å akseptere at jeg har former. Jeg lengter ikke lenger etter en kropp jeg ikke har <3

  5. Jeg er stolt av meg selv for at jeg har klart å begynne å tenke mer positivt om meg selv, og at jeg klarer å gi meg selv en klapp på skulderen når jeg virkelig fortjener det💪🏼

  6. Hei:) Har veldig lyst å se filmen:) Jeg er alene mamma å slitt mye med selvtilliten men hvis man slutter å bry seg om hva alle andre mener så kan man få dt veldig fint med seg selv:) Hvis folk ikke godtar deg for den du er så er di ikke verd å samle på:) Vær mot andre slik du vil bli behandlet selv❤

  7. Har det siste året jobbet med meg selv om å gi mer av meg selv – noe som jeg og har klart! DET er jeg fornøyd med da det var vanskelig for meg tidligere. Så nå har jeg det mye bedre samt bedre selvtillit<3

  8. Jeg deler det jeg har med andre, selv om det ikke alltid er så mye! Anbefaler alle å gjøre det, for både mat og opplevelser smaker og kjennes bedre da 🙂

  9. hmmm… en fin ting om meg selv? Jeg er en snill person. Har veldih lyst til å ta med en vennine på kino. Hun trenger en selvtillit boost og har hatt det tøft i det siste <3 vi er venner fra før barneskolen. Hihi

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *