Se hva jeg skal gjøre idag!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God morgen fra en meget trøtt Martine. Jeg burde antakeligvis gitt dere en skikkelig “snart er det helg-boost”, men altså… Ikke idag, haha! Jeg sovnet til og med på sofaen under gårsdagens Paradise Hotel-episode, det sier sitt… C tok bilde, som dere kanskje ser – HAHA! 

Kroppen vil helst sove en del timer til, men kalenderen ber om noe annet. Nå på morrakvisten (eller morran) skal jeg svare på noen mailer, før jeg skal av gårde for å gjøre et intervju med VG og for å åpne en kunstutstilling på en videregående – WOW, så stas. Det gleder jeg meg faktisk veldig til. Det er kult å bli spurt om sånt! 

Forresten så er det vel egentlig et intervju, eller fortsettelsen av et som jeg har tatt tidligere. Det er veldig viktig og jeg gleder meg til dere får lese det! 

Etter en ny dag på farta skal jeg hente bilen min som har vært og fikset noen greier, før C og jeg skal ture til Skien. Det er duket for konfirmasjon der i helgen, og det blir så fint! Jeg gleder meg både til litt avkobling, litt hygge og litt (mye) kake 🍰 Jeg gleder meg faktisk også til å gi gaven til boren til C, som skal konfirmeres, for han kommer til å bli SÅÅÅÅÅ GLAD! Kult! 

Nå skal jeg hive i meg litt frokost og få klasket litt vann i fjeset så jeg forhåpentligvis våkner snart, haha! 

Jeg håper dere får en fin dag 💜

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Se hva jeg skal gjøre idag!

  1. Gleder meg til å se det 😀
    Få en merkelig stolthetsfølelse av alt du får til om dagen selv om jeg ikke kjenner deg 😛 Stå på videre 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *