En STOR hemmelighet!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Nå kom jeg akkurat ut av et møte, og jeg må bare dele litt med dere. For jeg er så glad, stolt og målløs. Jeg bærer på en hemmelighet nesten ingen vet om, om som jeg er sprekkeferdig med å dele! 

Det skjer så mye spennende om dagen og jeg føler selv at jeg jobber døgnet rundt. Det gjør jeg også på mange måter, men det gjør ingenting – For jeg liker så godt det jeg gjør. Jeg lærer så mye, jeg vokser, jeg tar avgjørelser, jeg feiler, jeg lykkes og jeg får det til, og det er skikkelig kult.

De siste månedene har jeg jobbet med et prosjekt som krever ekstremt mye av meg. Heldigvis er jeg heldig å ha fantastiske mennesker rundt meg, som både spiller meg god men som også heier, i tykt og tynt. Prosjektet begynner nå og ta ordentlig form, og det er helt vanvittig at jeg i det hele tatt får det til og at jeg snart kan dele det med dere og resten av verden. Jeg har valgt å vente med og dele hva det dreier seg om, rett og slett fordi jeg har satt pris på og setter pris på den arbeidsroen jeg har akkurat nå. 

Jeg har tidvis følt at jeg har vært lite kreativ på bloggen, og grunnen er vel egentlig så enkel som at jeg noen dager har lagt kreativiteten min i prosjektet. 

Jeg gleder meg stort til å dele det med dere og jeg vil bare takke dere for at dere gidder å lese, for at dere liker, heier og diskuterer. JEG ER HELDIG!

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “En STOR hemmelighet!

  1. Ikke kritikk, men et spørsmål- hvorfor fortelle om ting man ikke kan fortelle om? Mange som gjør det, men jeg forstår virkelig ikke hvorfor? Er det klikk? eller hva er det det egentlig handler om?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *