Nå svarer jeg på alt dere har lurt på!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Søndag. Endelig har jeg fått litt søvn og C kommer hjem idag. Det passer bra nå. Planen i dag er å jobbe litt, trene, spise, jobbe litt til og hente C. Det hørtes på mange måter ut som tidenes kjipeste søndag, minus at jeg skulle hente C, men akkurat nå er det HELT nydelig faktisk. Det skal bli så godt å få han hjem! Det er det alltid etter at han har vært borte noen dager, og det gleder meg at det fortsatt er sånn etter 3 år. Jeg håper det kommer til å være sånn for alltid. 

Kliss klass. Kliss. 

Det er dags for ukens spørsmål og denne uken har det vært mye forskjellig – Noe som er veldig gøy for meg, og forhåpentligvis for dere 💐

Hvordan bil har du kjøpt?

Det skal jeg fortelle liiiiitt senere, hehe. Men det kommer! Jeg er så fornøyd at jeg dåner, haha. 

Hva kostet bilen din?

Altfor masse. Neida, eller jo. 

Er du glad for at dere skal være et år i Norge?

For meg er det helt prima! Jeg har jobben min her, jeg trives veldig godt i området vi bor i og jeg elsker leiligheten vår. Vi har folk vi er glade i her og familiene vår her. Jeg vet at det bare er for en liten stund, så jeg nyter sånn ting er akkurat nå. 

Hvordan kommer du på så mye å skrive?

HAHA, si det du. Jeg vet ikke, det bare detter inn i en innboks i hodet mitt. Det hender at jeg har dager der jeg faktisk ikke har noen ideer eller inspirasjon, men jeg er flink til å notere meg når jeg først får ideer! Det gjør at det blir litt lettere på de dagene der det står helt stille. Men, det finnes stort sett alltid noe å skrive om! Om det er dagen min, noe som skjer, noe om meg eller noe jeg har på hjertet. 

Hva er greia med deg og Andrea Sveinsdottir? 

Det er ingen greie. Jeg liker hun kjempe godt, og hun liker meg! Det hender vi er uenige, og sånn er det bare. Vi skal faktisk snart i en debatt…. DET blir kult det. 

Hva syntes du om at Mads Hansen mobba deg på Instagram?

AAAAAAAAAAH!!!! Han postet en greie, som jeg lo av, han lo av og alle lo av. Det er IKKE mobbing at han fleiper og at jeg fleiper tilbake. KUTT UT A 🙁 🙁 Vi må slutte å stemple alt som mobbing. Når man er i den bransjen her så må man faktisk tåle den slags…

Mener da jeg. 

Har du en serie å anbefale?

Haha. Jeg har faktisk ikke tid til å se på TV om dagen, men hvis du ikke har sett Heimebane så anbefaler jeg den på det sterkeste. Så bra ⭐

Hvor gammel er du?

Det er faktisk mange som ikke vet hvor gammel jeg er! Jeg er 20 år og jeg er født i 1998. 

Har du god kontakt med familien din?

De nærmeste har jeg vel nesten litt for god kontakt med, haha. 

Er Grunde singel?

Nei! 

Hadde du takket ja til å være med i bloggerne?

Ja. Mest fordi dere hadde fått et HEEELT annet bilde av meg. Lillesøsteren min sa det senest i går at hun skal lage en blogg som heter “Martinehalvs helt på ekte”. Det var når jeg rett etter midnatt var rimelig overtrøtt og sang DDE av full hals på sengekanten hennes. YES! DDE i mitt hjerte, haha. 

Er du fornøyd med deg selv? Utseendemessig altså. 

Dette spørsmålet har jeg fått tre uker på rad, uten å svare. Jeg burde sikkert svart at jeg er helt fornøyd og at jeg elsker meg selv (og alt det der), men det er løgn. Jeg er ikke fornøyd, men jeg har det fint og jeg trives. Jeg jobber med det hver eneste dag og forsøker å ta grep der det trengs. Jeg prøver å ikke kaste bort livet mitt på å være misfornøyd, for det er rimelig kjipt 💛

Vet du om noen kjendiser/bloggere som kjøper følgere på Instagram? I så fall hvem?

Ja, det gjør jeg. Er man nysgjerrig nok så finner man ut av det. Det jeg syntes er fint er at det ikke hjelper å ha mange følgere hvis ikke folk vil annonsere hos deg. Det blir viktigere og viktigere med ekte (og helst norsk) trafikk, så man tjener jo ingenting på det – Selv om det virker kult. Og ja, jeg vet at det er fristende – Men jeg tror ikke det lønner seg i det lange løp. 

​Når du og C ikke er sammen, altså at en av dere er på reise – Snakker dere sammen hver dag da?

JA. Hvis ikke det er noe helt spesielt. Vi snakker sammen hver dag, men det er ikke alltid vi snakker på telefon sammen hver dag. Men vi tekster og svarer hverandre når vi kan og har tid 📞

Kommer du noen gang til å dele hvor dere bor?

Stedet vi bor kommer jeg ikke til å dele! Jeg har jo delt noen bilder fra leiligheten og sånt, men stedet vil jeg har for meg selv. 

Er Christian noen gang sjalu på at du og Grunde er så gode venner?

Nei, det er han ikke. C og Grunde er også gode venner, og C vet veldig godt hvordan ståa er. Grunde er faktisk som en bror for meg. C er lykkelig for at Grunde finnes, for Grunde liker alt som C ikke liker. Sånn som for eksempel å shoppe – Haha. 

Fikk du betalt av TV 2 Hjelper Deg?

Nei, det gjorde jeg kun fordi jeg syntes det er viktig 💪🏻

Har du havutsikt i leiligheten din eller er det fake? 

Haha. Vi har havutsikt, og jeg elsker det. Vi har bare noen få meter ned til stranden, så vi vurderer nesten å droppe alle planer i sommer og bare bli i leiligheten vår. Skitt så heldige vi er! 

Takk for at du leser 🙌🏻 Nå skal jeg lage min faste morgensmoothie og snart komme meg avgårde på fotballtrening. (Det er fortsatt litt rart å skrive)

Vi snakkes a dere! 

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *