Denne må du teste!

Categories Inspirasjon

Hei fra godstolen! FOR en dag. Og den er enda ikke ferdig, haha. I dag har jeg sittet i telefonen konstant, fikset og ordet og svettet som en gærning. Ja, jeg har hatt hjemmekontor, men det har vært alt annet enn stille og rolig. Nå er jeg faktisk helt tom for energi, og gleder meg til å dra på trening i kveld og la hodet hvile litt.

Uansett, kaos eller ei. Mat, næring og påfyll må man ha, og jeg kickstartet dagen i dag med en ny frokostfavoritt. Det er vel ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i smoothie og at jeg sjeldent takker nei til verken en frokostsmoothie eller dessertsmoothie. Jeg har tidligere delt oppskriften på det som i mine øyne er verdens beste smoothie, men nå syntes jeg faktisk at det var på tide å dele en ny favoritt. 

Jeg syntes alt som er grønt ser ganske så skummelt ut, men det betyr ikke at det ikke er godt. Min nye frokostfavoritt er nemlig så grønn som det får blitt, men smaker himmelsk – Og sunt! 

Dette trenger du:

🍋Mango

🍌Banan

🍍 Ananas

🥦 Spinat 

Yoghurt – Jeg bruker naturell yoghurt

To egg – Kun i frokost, ikke hvis det er for kosen sin skyld

Frokostjuice eller tropisk juice – Du kan vel egentlig bruke hvordan juice du vil, men jeg liker disse to! 

Isbiter kan være en god ide hvis ikke det allerede er kaldt. 

Miks det sammen. 

Du kan selvfølgelig trikse og mikse akkurat sånn som du vil, men her er hvert fall min oppskrift! Uansett, nyt, bli mett og kos deg 🍸 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Denne må du teste!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *