Paradise og Karoline!

Categories Tanker 💭

Happiness in Paradise
Licensed from: Ikostudio / yayimages.com

Paradise-bloggen:

Jeg må ærlig innrømme at jeg syntes denne sesongen har tatt seg opp! Det er en skikkelig bra miks av folk, det er drama, det er flaut, det er latterkramper og det er rett og slett god underholdning. Det er kanskje ikke den legendesesongen som mange hadde forventet, men jeg trenger faktisk ikke legender når man har Leo, Marius og Karoline på samme hotell. 

Forrige uke ble det kanskje den mest dramatiske parsermonien som noen gang har vært. Det har hvert fall virket sånn på sosiale medier! Julie med fredning stilte seg bak Isabel sin partner, noe som gjorde at Isabel ikke hadde noen andre alternativer og måtte sjekke ut av hotellet. Isabel ble selvfølgelig kjempe lei seg, for hun hadde ikke sett den komme og hun ble veldig skuffet over Julie. Mathias, som egentlig skulle stå med Isabel, men som endte opp med Julie ble kjempe forbanna – Og kan nå ikke fordra Julie. Faktisk sa han at “Å kysse Julie er litt som å kysse sin egen bæsj i do”. Voksent og fint. 

Dette var veldig kort fortalt, men som jeg har sagt før – Enten så følger man med, eller så gjør man det ikke. 

Julie, som har blitt den store sorte ulven har blitt drapstruet, hetset og drapstruet enda litt til etter avgjørelsen som gjorde at Isabel måtte sjekke ut av Paradise Hotel. Når jeg så det (ikke at det kom som et sjokk) visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte. Det er f*ckings Paradise Hotel folkens! Det er et spill, det er underholdning og det har INGENTING med virkeligheten å gjøre. Jeg kan faktisk ikke fatte og begripe at noen kan bli så engasjert i et TV-program at man tenker at det er helt kult å drapstrue noen. Jeg skal være helt ærlig å si at hvis du er en av de som ønsker at folk skal dø på grunn av en avgjørelse i et realityprogram – Lukk opp øya og få deg en hobby 🤷🏻‍♀️

Uansett. Jeg må bare nevne Karoline fra Drammen – En gang til. I gårsdagens episode fant hun ut at hun skulle gå “all in” for å få Kristian (noe hun klarte) så mens han var på do kledde hun seg rett og slett HELT naken. Karoline ba Kristian kle av seg og det var både kleint, morsomt og festlig å se prestasjonsangsten til en fyr som nesten ikke visste hva han skulle gjøre. Det så nesten ut som at han kunne ha funnet på å hoppet over murene på hotellet og flyktet, men han valgte heldigvis for oss å bli med på planen til Karoline. 

Både jeg og kjæresten min holdt på å dø av flauhet, men for en guts den dama har. Etter en runde med hankypanky løper Karoline klissnaken gjennom hotellet. Jeg er rett og sett nødt til å gi en applaus til de som castet den dama – BRA JOBBA! 

Og til fyren som skrev i kommentarfeltet at Karoline er en hore fordi hun var naken og fordi hun var keen på en fyr: Vi som sitter trygt hjemme i stua vår kan godt syntes at det at noen byr såpass på seg selv både er teit og flaut, men vi er i 2018 og i 2018 slutshamer man ikke damer for å være naken eller for å være keen på å få seg noe. 

Det var alt jeg hadde på hjertet for denne gang!

Ny episode i kveld – YES ☀️

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *