Dette fikk han av meg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

GOD onsdag 💛 Denne dagen har vært seig altså! Oioioi. Eller, den var veldig produktiv frem til 14.00, og etter det så gikk jeg inn i et davlemodus som egentlig passer ganske dårlig… Dagen startet med en tur sammen med en venninne etterfulgt av en smoothiedate hjemme hos meg. Etter det var det duket for et veldig spennende møte som dere snart skal få vite hva handlet om. La oss si det sånn: Det handler antakeligvis om noe annet enn det de fleste tenker, haha! Etter det var planen å sende noen mailer og være kjempe produktiv ettersom at morgendagen er relativt hektisk – Men neida. Jeg lagde meg lunsj, la meg på sofaen og endte opp med å se Paradise Hotel. Jesus. Jaja! 

Nå skal jeg snart ut døra igjen og det er enda godt, for hvis ikke så tror jeg nesten at jeg hadde lagt meg – HAHA! 

C hadde jo bursdag på mandag, og i den anledning har jeg fått masse spørsmål om hva han fikk av meg! Først og fremst så syntes jeg at det alltid er vanskelig å gi gaver til andre. Jeg har alltid lyst til å gi noe spesielt og noe de virkelig liker, og det er jaggu ikke alltid så lett! Av og til så har jo folk konkrete ønsker, men stort sett så har de ikke det. Min kjære er en av de som har alt han trenger, som kjøper seg det han vil ha og som sjeldent behøver noe han selv ikke har tenkt på. Det gjør det dermed rimelig vanskelig for meg når jeg har lyst til å gi han noe han blir glad for, noe fint og noe nyttig eller noe som beriker han. 

I år tenkte jeg først på om jeg skulle kjøpe et par sko til han som egentlig koster skjorta, og som jeg vet han syntes er kule. Men altså, han har jo tross alt ca. 100 andre par med liknende sko, så den tanken slo jeg fra meg. 

Jeg tenkte så på at jeg skulle kjøpe noen klesplagg jeg vet at han syntes var kule, men igjen: Det var virkelig ikke nødvendig og det er ikke så kult å gi han en bukse som jeg ikke var helt sikker på om at i det hele tatt ville ha. 

Jeg fant derfor ut at jeg ville gi han en opplevelse. Noe som han og jeg kan gjøre sammen! Han fikk derfor en ukes tur til hvor han vil, og jeg gleder meg masse. Den eneste kravet jeg hadde var at det MÅ være sommer og sol, haha. Turen må vi nesten vente med å bestille til vi vet hva som skjer med han og hockeyen (som vanlig), men forhåpentligvis så blir det i månedsskiftet mai og juni. DIIIIGG! 

Det er faktisk mye man kan gjøre som ikke trenger å koste skjorta og opplevelser er alltid gøy! Det smaker også ofte bedre enn en ny genser… 

Nå skal jeg komme meg ut døra. Vi snakkes!

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *