En dag på farta!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | NIVEA

Jeg elsker når det skjer mye i livet mitt. Jeg elsker når dagen starter tidlig, når jeg kan se meg selv i speilet og føle meg fresh! Jeg elsker når dagene er fylt opp av avtaler, møter og ting som skal gjøres. Jeg elsker å surre rundt i byen, treffe venner eller å ta meg en kveld ute på byen – Kun for å danse. Det har dere jo antakeligvis fått med dere… 👯

Støtt og stadig tikker det inn spørsmål om mine skjønnhetsrutiner, hvilke sminkeprodukter jeg bruker og hva jeg gjør for å ta vare på huden min. For meg er egentlig det siste der aller viktigst, for jeg er veldig opptatt av å ta vare på huden min – Samme hvor jeg er og hva jeg gjør. Men, det er viktig for meg at det er enkelt og at det går kjapt!

Jeg er opptatt av at huden min skal få tilstrekkelig med næring, frisk luft, latterkramper (det gir fin glød og burde prøves…) og at den skal være ren. For selvom jeg lever et hektisk liv og selvom jeg ofte er på farten, så har jeg alltid med meg produkter som gjør at huden min har det bra! Om jeg så er hjemme i min egen leilighet og har tilbragt en dag i byen, bestående av møter og deilig lunsj. Eller om jeg er i en fremmed storby som turist og med en digg kakao i hånden. 

🧚🏻‍♀️

Fun fact: Jeg har ALDRI lagt meg uten å ha renset, vasket og fjernet alt smuss fra fjeset mitt. Jeg føler meg aldri så fin som når jeg har vasket fjeset og smurt det inn med digge produkter! Er huden min glad, er jeg glad. 

🧚🏻‍♀️

Jeg har lenge benyttet meg av produkter fra NIVEA og jeg er veldig stolt over at jeg nå får lov til å samarbeide med de! NIVEA har nemlig utviklet en ny serie som heter NIVEA Urban Skin som jeg har falt pladask for. Serien består av en beskyttende dagkrem, en sterk nattkrem og en rengjørende ansiktsmaske. 

Jeg tenkte at jeg kunne vise dere hvor, når og hvordan jeg bruker disse produktene: 

Chapter ONE: 

Hver dag starter som regel med en dusj etterfulgt av en god dagkrem. Dagkremen til NIVEA har solfaktor 20 og den beskytter huden mot ytre påvirkninger, forurensinger og sollys. Noe av det jeg liker best er at den hydrerer huden i 48 timer og at den inneholder ekstrakt av økologisk grønn te og antioksidanter. For ikke å snakke om at den er behagelig og god! Det som er fint med naturlige antioksodanter er at det motvirker stress og at det beroliger og beskytter huden!  

Chapter TWO: 

Etter å ha påført dagkremen er det enkelt å påføre en hver makeup-look. Dagkremen = silkemyk hud! 

Chapter THREE: 

Dagene mine er som de fleste vet veldig innholdsrike og hektiske, noe som også merkes på huden min. 

​Chapter FOUR: 

Jeg liker best å bruke produkter som ikke krever så mye av meg eller så mye tid. Jeg ønsker at det aller helst skal gå fort og at det samtidig skal gjøre susen! Derfor ble jeg ekstra glad når NIVEA nå har fått en maske som gjør susen på 1 minutt. 1 Minute Urban Detox Mask er midt i blinken for meg som vil at det skal gå fort og som sjeldent har tid (eller lyst) til å bruke masse tid på å ta vare på huden min <3 Masken gjenoppretter hudens naturlige skjønnhet samtidig som den reduserer miljøpåvirkninger på huden. Masken inneholder kaolin og naturlig hvit leire som drar til seg urenheter som en magnet. Masken gjør at huden puster fritt igjen! DIGG. 

Chapter FIVE: 

Etter en dag på farten vasker jeg alltid av sminken og skyller fjeset nøye. Deretter bruker jeg nattkremen til NIVEA som gjør at huden forsterkes og blir klar til en ny dag på farten. Nattkremen hjelper huden å få tilbake sin optimale PH-verdi og bidrar til at huden kan samle energi mens man sover! 

 

Jeg er så heldig å få dele ut en pakke med NIVEA produkter til en verdi av 500,-. Legg igjen mailen din i kommentarfeltet (den er kun synlig for meg) så er du med i trekningen av digge produkter 🖤 Vil du lese mer om produktene kan du gjøre det HER

Vi snakkes!! 

// Marty 

 

Advertisement

76 kommentarer

76 thoughts on “En dag på farta!

  1. Åå, det hørtes ut som en digg serie med produkter som det hadde vært stas å få testet ut :D<3

  2. Åh, dette hadde vært så digg for en fattig student, lokalisert i Oslo med myyye forurensing for huden! Haha, krysser fingrene<3

  3. Hei! Lurte bare på den Holzweiler genseren din, har sett du har en i blå også – og lurer bare på om hvordan er størrelsen på disse genserene?
    Har vurdert lenge om jeg skal kjøpe en, men har ikke en butikk i nærheiten og vil gjerne vite litt mer angående str. før eg eventuelt kjøper!
    Ha en fin dag! Leser bloggen din hver dag!

  4. Jeg har brukt serien i 3 uker ca, og merker stor forskjell! Huden er renere enn noen gang 🙂 Trenger ikke alltid å gå for de dyreste produktene, og Nivea sine produkter har en grei pris.
    [email protected]

  5. Så gøy. Hadde vært herlig å fått prøve denne serien, når du skryter sånn av den 🙂

  6. Okei, detta spørsmålet e jo helt ut av tema, og beklager for det. Leser bloggen din hver dag og elsker det du skriver. Men som den kamera nerden jeg er lurer jeg på hvilket kamera du bruker? Er det Olympus epl 7? Hvilken linser har du til isåfall? 🙂 og generelt litt om kamerautstyr?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *