Vi krangler alltid…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Lørdag, familietid, krangling og kjas. Digg! Og litt slitsomt…  

Jeg kan ikke huske sist jeg var på fotballbanen med både storebror og lillesøster. Men, det var jaggu på tide! Jeg kan forresten ikke huske sist jeg har krangla, yppa og kjaset så mye med noen heller, haha. Vi diskuterer, krangler og bråker så fælt når vi holder på at det er til å le seg i hjel av. Er det andre som har det sånn med sine søsken? Vi diskuterer og krangler om AAAAABSOLUTT alt. Mamma liker å kalle det kjærlighet, men jeg er ikke alltid så sikker. Vi diskuterer regler, dårlige pasninger, hva vi sier, ALT vi gjør og for ikke å snakke om hvem som er best… 

Jeg mener jo forresten at jeg alltid har rett, og det har jeg jo faktisk… Spesielt når det kommer til regler og sånt. Jeg vet best, ferdig snakka 😉

Det ser kanskje ut som at vi er glad i hverandre på dette bildet, men det er vi altså ikke. Eller, jo litt. Av og til – Men ikke når vi skyter ballen etter hverandre… For en gjeng.

Jaja, nå sitter jeg hvert fall rundt kjøkkenbordet til mamma og pappa. C har vært med landslaget i dag og kommer hit snart. Vi skal spise her før vi turer hjemover i kveld en gang. 

Nå skal jeg hoppe i dusjen og slenge meg på sofaen! Jeg håper kvelden din blir fin om du jobber, er på fest, henger på sofaen eller hva du nå enn gjør.

// Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Vi krangler alltid…

  1. ja å fatisk så er d sånn at vis man har en dårlig dag å leser din blogg eller snap av dæ så blir man i bedre humør du er ei blid sol som får en i godt humør tusen takk for d 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *