Også på en onsdag a gitt!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Fjo! I dag trodde jeg at jeg hadde all verdens av tid, men det har vist seg at jeg har tatt rimelig feil. Dagen har nemlig gått i ett, og jeg kunne nå endelig sette meg ned og oppdatere litt. Faktisk føler jeg ikke at jeg har fått sjekket Instagram hele denne uken, og jeg vet ikke om det gjør meg litt trist eller glad – HAHA. I dag er en sånn dag der jeg trodde at det egentlig ikke skjedde så mye og at det var så mye som skulle gjøres, men jeg bomma rimelig greit der. Og appåtil så måtte faktisk leiligheten støvsuges. Og ryddes. Hvorfor er det alltid sånn at man rydder, også tar de 10 minutter før det er like bomba? AAAH. Jaja, akkurat nå er det hvert fall strøkent her. 

Nå sitter jeg og venter på Charlotte og Benedikte som skal komme hit i kveld. Jeg har kyllingvinger i ovnen og jeg har hamstret makroner. Blir det bedre på en onsdag? Det er midt i blinken nå hvert fall. Litt skravling, eller MYE skravling, surr og avkobling. Jeg er heldig 💗

MEN! Som dere kanskje vet så jobber jo jeg med noe sammen med TV 2 som enda er litt hemmelig, og jeg har vært på innspilling med de i dag. Jeg skal også spille inn mer i morgen. Jeg gleder meg faktisk veldig til å dele det med dere og resten av landet. Karianne, fra Farmen, er også med – Og vi er litt av et radarpar. Makan til kul dame! Det som er med akkurat dette er at begge to går ganske langt ut av vår egen komfortsone, og det er både lærerikt og kult. 

Her er dagens snapper forresten:

Nå skal jeg logge av sosiale medier og logge på livet i stedet for. Jeg håper onsdagen deres har vært fin! Snaaaart helg. 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Også på en onsdag a gitt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *