Hør nå jenter!

Categories Tanker 💭

Jeg snakker relativt åpent med mine kompiser. På noen områder snakker jeg faktisk mer åpent med dem, enn med mine egne venninner. Sex er at av temaene vi kan snakke om. Det skal sies at kjæresten min og jeg har mange av de samme kompisene, og at han trekker seg ganske så fort unna når temaet kommer på banen. Ironisk nok tror jeg det henger sammen med at han er livredd for å si noe feil… Underlig det der. 

Uansett, kompisene mine har tidligere fortalt meg om at vi damer må tørre å si hva vi vil og bli litt mer selvsikre på oss selv når det kommer til sex. Og nå har de fortalt meg om hva de overhode IKKE vil høre: 

1.  «Jeg vil gjerne ha lyset av jeg», er en typisk førstegangskommentar. 

– Dette er alltid spennende. For hva om jeg som gutt liker å ha det på? Hvem av oss skal egentlig føye oss da? Altså. Det er for veldig mange menn halve greia å faktisk se dama naken, og vi menn er mye mer opptatt av det visuelle enn det mange jenter er. Mørkesex er sikkert fint av og til det, men ikke hele tiden altså. Som regel henger det jo sammen med at dama har komplekser for sin egen kropp og at hun gjerne vil skjule seg, men tror de helt seriøst at vi bryr oss? Jeg har ALDRI brydd meg om den ene puppen er litt større enn den andre, at det er et merke der eller litt valker der. Mitt råd til de som vil skjule seg: DU er digg, og derfor har vi i det hele tatt valgt å ligge med deg. 

2. «Ehm. Er det det noe galt eller?»

“Neida, jeg bare ligger her jeg og klarer **** ikke å få den opp. Så om det er noe galt? Neinei. Ikke tenk på det. 

Jo. Men det har ingenting med DEG å gjøre at jeg ikke får’n opp. Og jeg vil overhode ikke prate om det. Jeg vil egentlig aller helst gå langt under jorda. Plis bare fortell meg at du fortsatt liker meg og at den sexen vil komme senere. Det er faktisk det eneste som hjelper. Og igjen, jeg er stressa, sliten og har litt mye i hodet: Det er ikke du som er ekkel. 

3. «Tenner du på DET? Seriøst?»

Ikke kom her og “seriøst” meg. Da trekker jeg det tilbake fort som fy og angrer som en gris på at jeg sa hva jeg likte. Det er ikke alltid logisk hva vi tenner på, og hvis jeg har tatt det steget at jeg faktisk har fortalt det, er det faktisk sykt lite kult å få “Hæ, seriøst?” tilbake. Det er greit om du ikke vil være med på det, men ja. Ikke drep min fantasi om nisseluer. Eller hva det nå måtte være. 

4. «Hva holder du på med egentlig?»

“Tja, noe jeg trodde var deilig for oss begge?”. Avvisning er vondt. 

5. «Det gjør ingenting»

Det gjør faktisk alt i verden. Samme hva det er, så må jenter slutte og juge om at det ikke gjør noen ting. Om det handler om at jeg som mann ikke får det til, at jeg kommer for tidlig eller dabber av underveis, så ikke sleng litt falsk sympati i fanget på meg. 

6. «En gang hadde jeg sex med en fyr som…»

Det er ikke sånn at vi får noe mindre prestasjonsangst enn dere. Jeg vil heller ikke høre om andre du har ligget med, og om hva han gjorde bra, sa eller hva dere i det hele tatt gjorde. JEG VIL IKKE HØRE. Tro meg, drar du det kortet kan jeg love deg at jeg drar et tilbake. Som for eksempel da jeg nesten lå med hun skuespilleren, vet du! 

7. «Penisen din er helt perfekt»… Neineinei. 

Ehm… Er den? Jeg hater når en jente kommenterer penisen min. For mange er det faktisk det de er mest usikre på. Er den liten, rar, bøyd, teit, stygg, ekkel? Haha, ja. For meg så oppfatter jeg det nesten som det motsatte når du sier det, og for meg er det faktisk krise. Misforstå meg rett, jeg bryr meg ikke så mye, men bare la være å kommentere den. 

Jeg vet ikke med dere (damer), men jeg ble ganske flau etter denne fortryllende samtalen. Det er ganske underlig det også, gitt…. 

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hør nå jenter!

  1. Tusenvis av damer betaler penger for å se chippendals kle av seg 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

  2. Om du ikke har stor kuk og dama sier den er perfekt så kan det framstå som litt falskt. Best å ikke ha så mye fokus på den lille.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *