hits

10 grunner til komme meg p trening!

Hei og velkommen tilbake til virkeligheten! Psken er over, hverdagen ble plutselig er realitet igjen og de hverdagslige rutinene skal inn igjen... Ogs treningsrutinene. For min egen del s er jeg usedvanlig positiv til komme meg over drstokkmila om dagen, og jeg tror muligens at det handler om at solen skinner og at temperaturene er p vei oppover. Men, jeg vet at de tunge dagene kommer. Dagene der jeg heller vil sove en time ekstra, bli liggende p sofaen, finne p noe annet eller komme opp med et hav av drlige unnskyldninger. 

Jeg har en liste som jeg leser hver gang jeg syntes det er litt tungt. Det funker nesten alltid, og jeg tenkte dele den med dere! 

S hvis du lurer p om du skal orke st opp i morgen, komme deg ut dra n eller om du skal gidde fortsette meg nyttrsforsettet (som du har glemt en mneds tid) syntes jeg du skal lese disse grunnene til hvorfor du burde komme deg p trening! Om det er g en tur, trene yoga, lpe eller bokse s spiller det ingen rolle, bare vi gjr noe. 

10 grunner til at jeg skal komme meg p trening: 

1. Jeg forebygger sykdommer og helseplager, og det er en god nok grunn til komme meg p trening! 😷

2. Jeg fr kt utholdenhet bde psykisk og fysisk! 🏃‍♀️

3. Jeg blir sterkere bde fysisk og mentalt! 🤔 

4. Jeg ker forbrenningen! 💦

5. Jeg fr mer energi, overskudd, bedre konsentrasjon og bedre humr (hvert fall nr jeg er ferdig...) 🙋

6. Jeg fr bedre blodsirkulasjon! 💉

7. Det er bra for hjertet mitt 💓

8. Jeg forebygger ryggplager, for ikke snakke om stive skuldre... Som jeg kjenner godt til 🙆

9. Jeg utvikler meg, og det er kult kjenne hvordan kroppen blir sterkere samtidig som jeg lrer mer! 💪

10. Jeg fr en SKIKKELIG god flelse etterp 😃 Og det vet du, s kom igjen! 

For ikke snakke om at man ker sannsynligheten for  leve lenger, at man treffer folk, at man kobler av og at man stort sett blir bedre rusta til det aller meste ✅

Lykke til!

// Marty 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar