Leiligheten min!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Endelig er vi hjemme i leilighet vår igjen. Utenfor skinner fortsatt solen, jeg hører måkene fra sjøen, vaskemaskinen står på og jeg er mett i magen. HVOR heldig er ikke jeg? Etter noen digge dager hjemme hos familien til C skal det snart bli deilig med hverdag igjen, og jeg kjenner faktisk at jeg gleder meg til å komme i gang med hverdagen igjen. 

Uansett. Nå er det på tide å dele noen ordentlig bilder fra leiligheten! Jeg har jo allerede delt et filmklipp, men nå kommer det enda flere bilder. 

Om jeg er forelsket? JA.  

Velkommen inn i leiligheten:

Kjøkkenet/stua:

Badet/Vask:

2.etasje:

La oss si det sånn… Den er midt i blinken for meg og C! 

Nå skal vi ture inn til Oslo for å spille bowling med familien min! Vi snakkes🖤

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Leiligheten min!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *