Vi gikk oss bort!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg må le litt. For en start på påsken! Tittelen lyver nemlig ikke. 

Jeg skulle egentlig oppdatert bloggen når jeg kom hjem fra tur i går, men jeg må ærlig innrømme at jeg sovnet – Som en stein. Jeg var nemlig mer kaputt enn jeg har vært på lenge og energien var på bunn! Vi skulle nemlig ut på en tur i sola, og vi endte opp med å gå oss bort. HAHA! Vi snakker ikke å gå oss litt bort heller. Vi gikk oss SKIKKELIG bort, inne i skogen og vi måtte bli henta. Og vi brukte relativt mye lengre tid enn planlagt. 

Planen var nemlig å komme oss opp på en topp, noe vi gjorde. Å komme oss ned klarte vi derimot ikke…. 

Hvordan går det egentlig an? Vi var seks voksne mennesker og en hund, og vi surret oss så langt bort inne i skogen – Og når vi først fant en kjent vei, hadde vi brukt en halv dag på å komme oss tilbake til bilen. Nei, jeg må bare le! Men, kun i ettertid. Blodsukkeret var nemlig ganske så langt nede mot slutten… 

Heldigvis holdt vi humøret relativt godt oppe og heldigvis skinte sola ☀️

Bildene er tatt FØR vi gikk oss bort for å si det sånn, hahaaha! Men se for en fin fyr da 💛

Jaja, det blir ikke mer moro enn vi gjør det til selv. I dag er planen å trene litt, jobbe litt, lese litt og litt middagsbesøk i kveld 🐣 Jeg håper alle får en fin dag uansett hva dere gjør!

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *