Hei fra Skien! Jeg og C kom hit for noen timer siden. Jeg sitter i sofaen og oppdaterer dere, mens han halvsover på sofaen. Dagen i dag har vært lang, seig, innholdsrik og bra. Til tross for at jeg er litt sjalu på de som har sendt bilder av at de har tilbragt dagen ute i sola ☀️ Dagen startet med en del jobb i form av mailer, innlegg og samarbeid, før VG kom på besøk til meg. Etter det var det litt mer obligatorisk jobb som sto på planen før vi hev oss i bilen for å komme litt i påskemodus. Og nå er vi i Skien, hjemme hos familien til C og klare for å tilbringe påskedagene her. Jeg gleder meg til å lese, gå turer, nyte sola og spise god mat! 

VG kom på besøk idag for å snakke om spredning av nakenbilder. Jeg er SÅ glad for at de ønsker å ta tak i det og for at det mer og mer blir satt på agendaen. Faktisk ønsker VG å komme i kontakt med flere som har opplevd å få spredd nakenbilder mot sin vilje, og hvis du selv har opplevd det eller kjenner noen kan du kontakte hkh@vg.no for å få mer informasjon 🖤 Du kan også sende meg en melding på Facebook HER hvis du vil gå gjennom meg! 

Nå skal jeg spise middag, surre litt og antakeligvis sovne på sofaen 😴

Vi snakkes!

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *