Hva skjedde egentlig forrige uke?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og god mandag! Jeg håper denne uken har startet bra. Selv er jeg på vei hjem fra Skien og på vei inn til Oslo. C og jeg skal henge med lillesøsteren min og lillebroren hans i dag og jeg gleder meg veldig. Det er alltid stas! Jeg er så heldig som har en så fin familie 💕

Men! Nå er det aller først klart for uken som gikk: 

🌮 Ukens måltid: På lørdagskvelden inviterte jeg fæmmen til leiligheten og vartet opp med taco + sjokoladefondant. Taco slår aldri feil, og på lørdag var det faktisk ekstra digg! Kanskje fordi jeg lagde den selv? Hehehe. Uansett, sjokoladefondant er min spesialitet! Digg. 

🧐 Ukens tanke: Jeg har tenkt mye på dette med tid og alt det unødvendige vi bruker tid på. Hvorfor skal vi bruke tid på ting som ikke gir oss noe? Mennesker som ikke gir oss noe? Jeg forstår at ikke alt kan være kult og at det er noen ting man bare må gjøre, men jeg er for at man skal bruke tid på ting som gir en energi og ting man syntes er kult! 

🎼 Ukens sang: HAHA, ukens sang er faktisk “Magiske Toner” – Grease (den norske versjonen). Den hadde jeg dilla på når jeg var liten og jeg har hatt den på hjernen i hele helgen. Det er nesten litt flaut, men den er kuuuuuul.

🖕🏻Ukens nedtur: At jeg har vært skikkelig dårlig på grunn av mensen. Det er helt krise og jeg er så lei meg for at jeg tidvis blir så dårlig som jeg faktisk blir… 

📽️ Ukens serie: Heimebane blir en ganske så sikker vinner denne uken også. Men, jeg må nevne “Hvite Gutter” også. HERREGUD, så lættis det er. Jeg og C hadde maraton med det for ens stund siden, men i går gikk det plutselig på TV når vi satt den på og det var like morsomt andre gang, som første. 

💪🏻 Ukens YES: Episoden på Insider som jeg var med i ble sendt forrige uke. Jeg har vært veldig spent på det men det ble veldig bra. Jeg har ikke sett det selv, men jeg har fått masse positive tilbakemeldinger og det betyr mye. Du kan se den igjen på Dplay tror jeg….

👇🏻 Ukens irritasjon: HVORFOR er det noen mennesker som oppriktig ønsker andre vondt? At andre skal mislykkes eller ha den dårlig? Jeg kan faktisk ikke fatte å begripe det. Jeg tror jo at man ikke kan ha det godt med seg selv om man har behov for å trykke ned andre eller om man har behov for å spre kvalme. Jeg viser til DETTE innlegget. Spre kjærlighet, ikke dritt – HAHA. 

🙅🏻 ​Ukens NO: Nå er jeg skrekkelig lei vinter. Er det ikke bra snart? Forrige uke når jeg var ute og gikk tur presterte jeg å gå rett på rumpa, og jeg kjenner at jeg er så lei. Gi meg sommer, sol og deilige sommerkvelder! NÅÅÅ. 

👆🏻 Ukens høydepunkt: Forrige uke skjedde det mye kult på jobbfronten og det er veldig kult når man får igjen for all den jobben og all den tiden man legger ned. Jeg har fått noen kule samarbeid som jeg gleder meg til å dele med dere! Det er ting jeg personlig liker VELDIG godt og som jeg syntes det er en ære å få jobbe med. KUULT!

🗣️ Ukens sitat: Ikke vær redd for å falle. Det er mye lettere å holde balansen liggende.

Jeg håper mandagen deres blir fin!

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hva skjedde egentlig forrige uke?

  1. Ang menssmerter. Prøvd Proxan? Det er nytt og reseptfritt. Jeg gikk fra Morfin til Proxan. Virker direkte på slimhinnen. Nå smertefri!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *