Dette har jeg ikke fortalt dere før

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God lørdag dere! Wow. Denne morgningen har vært lang, deilig og akkurat slik jeg liker det. Jeg våknet rundt halv ti, ble liggende i sengen og surre, lese litt (jeg skal tipse dere om en veldig bra app snart) og bare kose meg. DIIGG! Denne uken har vært hektisk, tung men fin, og det var rett og slett helt nydelig å starte helgen med nadaniks. 

Jeg tenkte at jeg idag skulle dele noen ting som jeg ikke har delt før, som kanskje er litt festlig. Det kan hende jeg har nevnt noe av det tidligere, men jeg kjører på for det: 


Verdens fineste hest. 

🦄 Jeg satset en stund på ridning. Jeg er oppvokst med hest og jeg savner det veldig! Jeg har faktisk vært med i Oslo Horse Show og i NM i dølehest. Da med hest og kjerre, og det må bemerkes at jeg ikke kjørte – Men at jeg liksom gjorde oppgavene. Haha, det var litt av en opplevelse! 

 🖊️ Jeg har endret på navnet jeg ble døpt med! 

🚿 Jeg dusjer stort sett to ganger om dagen……

💒 Jeg valgte å ikke konfirmere meg. Jeg hadde fult fokus på fotballen og jeg var livredd for at det å konfirmere meg skulle gå utover fotballen. I tillegg så hadde jeg faktisk ikke noe behov for det, og jeg angrer ikke et sekund!

🚁 Jeg har høydeskrekk! 

🛀🏻 Noe av det deiligste jeg vet om er å ta meg et bad! Hvis jeg finner roen kan jeg ligge der i timesvis. 

🥦 Når jeg var liten sa jeg at jeg var allergisk mot salat og grønnsaker, hahaha! Heldigvis vokste jeg det av meg 😉

⚽ Jeg begynte ikke å spille fotball før jeg var 11 år gammel. 

🌈 Dere aner ikke hvor mange ganger jeg har forsøkt å gå til enden av regnbuen. 

🐸 Jeg er oppvokst på en gård og i området der var det en dam. Det betydde at det om sommeren BUGNET av små frosker! Jeg og vennene mine syntes jo at det var kjempe kult, så vi fanget de, passet på de og lekte med dem. Haha! 

🏑 På barneskolen var jeg et råskinn i innebandy. Faktisk irriterte det gutta i klassen så fælt at vi i en gymtime spilte MEG mot ALLE gutta, hahaha! 

🥊 Jeg har alltid drømt om å være skikkelig god i boksing. 

🎤 På ungdomsskolen sang jeg “Halleluja” på scenen sammen med en kompis. Salen var helt full og jeg var så flau at jeg trodde at jeg skulle DØ. Jeg kan si det sånn: Jeg er ikke flink til å synge. 

🐕 Jeg er ikke noe glad i hunder jeg ikke kjenner. Jeg syntes det er kjempe skummelt hvis en hund kommer løpende mot meg!

👣 Jeg har ganske store føtter, men jeg blir alltid provosert hvis noen spør hvilken størrelse jeg har og de sier: Oi, det er jo kjempe stort. Altså. De er ikke SÅ store og det er ikke sånn at jeg ikke får meg sko liksom. 

🤦🏻‍♀️ Jeg har slått hull i hodet to ganger. Første gangen stanget jeg i en gitar (ikke spør hvordan) og den andre gangen stanget jeg i et vindu. Vinduet ble ødelagt haha.

🎃 Jeg har et VELDIG rart forholdt til Halloween. Ja, dette var random, men det må med. Når jeg var yngre så digget jeg å kle meg ut, men jeg syntes at fokuset var helt teit. Det gjorde at jeg flere ganger valgte å droppe Halloween. Jeg følte at det handlet om å være penest/diggest og det fikk jeg panikk for. 

👟 Det er ingen hemmelighet at jeg liker komfortable sko… Og jeg feiret faktisk ballet i 10. klasse i rosa joggesko! Man ser de ikke på bildet, men de var KULE.

Nå skal jeg riste liv i fyren som elsker å sove, og spørre hva vi skal finne på idag. Jeg har en god del jobb som må gjøres, men jeg er alene hjemme i kveld – Så jeg skyver på det til da. 

NYT dagen 💋

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Dette har jeg ikke fortalt dere før

  1. Husker når du var med på NM i dølahest. Det var så hyggelig og morsomt at du var med og hjalp til.

  2. Det eneste jeg klarer å tenkte på nå er hva du bruker i sko! haha, jeg ble skikkelig nysgjerrig jeg 😮 😮

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *