TV-innspilling og mye spennende!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra bilen 🚘 Endelig fredag, og påskeferie for mange. Jeg har ikke noe påskeferie enda, men jeg skal jaggu si at det skal bli deilig med litt helg om noen timer. Denne dagen går i ett og jeg liker sånne dager godt! Det er kult når det skjer mye og når jeg har mye å henge fingrene i. Formen er ikke helt på topp, men jeg har forsøkt å legge det til side idag! 

Jeg tenkte jeg skulle dele dagsplanen min med dere. Eller arbeidsplanen er vel et mer passende ord! 

00.32: Gjorde klart det første blogginnlegget til i morgen! 

01:02: Jeg la meg (ALTFOR sent)… 

06:50: Alarmen ringte og jeg var trøtt som en dubb.

07.05: Jeg hoppet i dusjen og stelte meg.

07:30: C sto opp og dro rett på trening.

07:45: Jobb i en time

Bildene er fra gårsdagens moro sammen med Felicia 

08:45: Satt meg i bilen og kjørte til Nydalen der Egmont ligger. 

09:40: Stakk innom et møte med noen av de andre bloggerne og lærte litt mer om Facebook 

10.30: Videre til neste hei på huset! 

11:07: Kjørte videre inn til byen

11:45: Oppdaterer dere fra bilen

12:00: TV-innspilling til noe som kommer senere! KULT

16:30: Ferdig på innspilling

16:42: Gjøre unna et par ærender

18:00: Hjemme 

Så, neste punkt på lista er TV-innspilling og jeg gleder meg til å dele hva det handler om!!! Jeg håper dere nyter fredagen 📸🌟 Vi snakkes. 

// Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “TV-innspilling og mye spennende!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *