Ny uke, nye…?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Episode 5 – Paradise-bloggen:

Ny uke, nytt drama, nye sexpartnere og ny underholdning. Klåing, ljuging, krangling, drama og tafsing. Du kunne kanskje tro at det var snakk om Norges øverste ledere og Regjeringa, men det er så klart snakk om Paradise Hotel. Eller Bergensernes Hotel som det nesten kunne blitt kalt. 

Dramatikken og underholdningen på Paradise Hotel blir nesten utkonkurrert av Stortinget og all dramatikken som skjer der om dagen – Men jeg velger å fortsette med analysen av Paradise og ikke av intrigene hos de som bestemmer… Det tror jeg nemlig kunne blitt en litt for krevende oppgave. Til tross for at den eneste forskjellen på Paradise Hotel og Regjeringen er at Regjeringa mangler dagsfylla. Og innsprøytede lepper. 

“The Game Is On” og denne uken er temaet: Love the game and the players. Ingen av deltakerne skjønte helt hva det betydde, men Triana forklarte oss nysgjerrige seere at denne uken må deltakerne tørre å tenke på sitt eget beste og ta skjebnen i sine egne hender… Alle bortsett fra Newa, for hun vil aller helst ofre seg selv for Erik – Som jeg tror hun er rimelig betatt av… 

Denne uken startet med et brak. Simen, 21 år fra Porsgrunn sjekket inn på hotellet og jeg måtte høre med kjæresten min om han kjente han. Simen var glad i seg selv, opptatt av å være en god gutt og selvtilliten var upåklagelig. Han har også spilt fotball med Carl Aksel tidligere og de kjenner derfor hverandre fra før av… Tilfeldig? NEPPE. I følge han selv får han mye damer og gjerne etter en god fest. Ironisk nok så måtte han sove på solo-rommet, da ingen av jentene på hotellet ønsket å bytte ut sine partnere med godgutten. 

Newa lurte forresten på om han likte jenter… Men han tok det som et kompliment! 

Carl Aksel er ikke så bekymret for seg selv og er tydelig på at han har fotsoldater inne på hotellet. Heldige han fikk jo servert enda en tidligere kompis som stepper rett inn i rollen som fotsoldat for “Kongen av Paradise Hotel” (sitat han selv). 

Leo er ganske rolig, han lever livet og vet dere hva?! Han kan et triks som jeg tror heter: Twist tårn. Det betyr at han kan snurre tissen sin rundt hele SEKS ganger!!!!!! Altså, what. Hvordan lærer man noe sånt? Jeg trodde faktisk at det var fysisk umulig. I følge Kristian så har Leo en svært fleksibel penis. Kristian på sin egen side klinket til med sesongens andre liggerunde, også denne gangen med Julie. Det er overhode ikke noe mellom de annet at de er venner. 

… Med fordeler…

Jeg må ærlig innrømme at jeg blir skikkelig flau av å tenke på det å ha sex på TV. Er det ikke litt flaut en gang? Jeg vet ikke, jeg kjenner hvert fall selv at det er noe av det siste jeg ville gjort. Det er faktisk VELDIG mye jeg ville gjort før det. Stakkars bestefar kunne jo fått traumer hvis han hadde sett på… Noe jeg egentlig ikke håper han gjør. 

Isabel syntes forresten at Simen, som alle de andre deltakerne er VELDIG unge. Det er jeg for så vidt enig. Isabel var jo ikke noe eldre enn de som nå er med, første gangen hun var med, men det blir jo kanskje litt som at jeg følte meg voksen i 4.klasse på barneskolen. Jeg har alltid syntes at de har vært ganske store og voksne de som har deltatt på Paradise, men nå begynner vi liksom å være gjevngamle og bekjente……. Sykt. 

 

Dagens tips kommer fra Simen: Husk å bruke mye solkrem i sola! Altså: HØY faktor. 

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *