Det som skjedde

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hello! Nå sitter jeg i sofakroken, ser på hockey og jobber litt. I dag har jeg hatt en ganske så slækk dag. Jeg har fått gjort en del jobb og trent, men alt har foregått i treningstøy… Men, det er kanskje ikke så rart med tanke på alt som har skjedd de siste dagene. Bildet viser hvert fall hva dagens kontor har vært. 

Det er dags for uken som gikk og jeg håper uken din var fin, lærerik og givende! 

Uken som gikk: 

🍕Ukens måltid: SMOOOOOTHIE. Jeg elskerelskerelsker smoothie med masse kokkos, det er så digg. Oppskrift finner du HER

🤔 Ukens tanke: Hvor viktig det er å leve litt! Jeg er så opptatt av at ting skal være på stell og at jeg hele tiden skal leve opp til de forventingene jeg føler at er satt til meg. Ironisk nok så skaper jeg jo ofte mine egen forventinger. På lørdag hadde vi besøk i leiligheten og vi satt oppe til langt på natt, faktisk til utpå morgenkvisten. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er å leve livet å være lenge oppe, men for min del så er det å gå litt ut av komfortsonen og ikke være så opptatt av rutiner. Det å tilbringe tid med mennesker som gjør deg glad og som fyller kroppen med energi er SÅ viktig. 

📽️ Ukens film: Jeg så Utøya på tirsdag. Den var sterk, brutal og ja. Egentlig tror jeg ikke at det finnes ord som kan beskrive den, på lik linje som det ikke finnes ord for at et menneske gjorde alt det der. Altså, jeg blir så sint av å tenke på det. Og, jeg har en så enorm respekt for de som var der. De som kjemper seg gjennom hver dag og de som fortsatt kommer seg opp om morgenen. For en styrke. 

⭐ Ukens høydepunkt: At vi fikk flytte inn i ny leilighet. FOR en glede!!!!!! Du kan lese mer om det HER

🧘🏻‍♀️ Ukens påminnelse: Jeg har begynt å gå til en fysioterapeut. Eller terapeuter. Jeg sliter nemlig så mye med stiv nakke og hodepine, og jeg vet jo selv hvorfor. Alt kommer av stress og jeg har fått noen gode øvelser som gjør at jeg får det litt bedre. Blant annet en øvelse som gjør at jeg puster mye bedre!!! Det har gått litt opp for meg hvor viktig det er å sette seg ned, puste og bare eksistere. Det går ikke hver dag, men av og til hjelper!

👹 Ukens irritasjon: Hmm….. Det er jo et rimelig stort luksusproblem, men! Jeg var ute og spiste med en gjeng på søndag, og det var i seg selv kjempe hyggelig. Men! Servitørene var skikkelig sure og dårlige (om det er lov til å si). Jeg forstår at man ikke alltid kan ha en god dag, men det var på favorittrestauranten min og jeg VET hvor god service det vanligvis er der – Og det gjaldt liksom alle som jobbet der. Det har så mye å si for opplevelsen at de som jobber der man er faktisk er blide og serviceinnstilte! 

😁 Ukens YES: For første gang på lenge har jeg hatt latterkrampe flere ganger på rad i helgen. Det tyder på at ting går rett vei! DIIIIGGGGG. 

🎼 Ukens sang: Always Gonna Say Sorry – Joakim Molitor. 

👻 Ukens snapper: 

Vi snakkes, blogges eller snappes! Jeg skal forresten snappe for @Uperfektepiker i morgen. Check it out!

Håper denne uken blir fin for både meg og deg 💖

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *