For en fin lørdag det er! Solen skinner ute, ting begynner å falle på plass i kulissene og jeg er glad. Faktisk kjenner jeg at jeg nærmer meg det å bli tilfreds og det kjennes skikkelig digg ut. Endelig liksom. 

Først må jeg starte med å takke for responsen på innlegget i går. Det var både overveldende og flott, og jeg er så glad for at jeg turte å publisere det. Hvis ikke du har lest det kan du lese det HER. Det viser jeg hvor viktig det er å fortelle hvordan ting faktisk er! Det er ekstremt mange som er i samme situasjon eller en liknende situasjon, og det er godt å føle at jeg ikke er alene! 🙂 

Akkurat nå sitter jeg med en hårkur i håret, jeg slurper i meg en smoothie (du finner oppskriften på Snapchat: Martinehalvs) og jeg er ferdig trent. Haha, for første gang på to måneder så føler jeg meg som et menneske, med en noenlunde kontroll på livet! Det er så godt at jeg nesten må grine litt. Det blir nok hæla i taket og fullt fres snart, men akkurat i dag skal jeg nyte at ting er sånn som jeg vil at det skal være. Og at jeg føler meg bra! 

Planen i dag er å fikse litt ting som må fikses, treffe familien til C og så på hockeykamp i kveld. C skal dessverre ikke spille da han har vært skadet en liten stund nå. Det er gørrkjedelig men han kommer sterkere tilbake – Som alltid 💪🏻 Han er så dedikert og dyktig i det han driver med! 

I morgen skal jeg dele hva som har skjedd siden jeg kom hjem fra New York og hvorfor både jeg og C er så glade 💙 Jeg håper dere får en fantastisk lørdag og at dere koser dere MASSE. 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *