All grunn til å være fornøyde!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Foto: Skjermdump TV3 / Paradise Hotel

Episode 4 – Paradise-bloggen:

Årets første uke av Paradise Hotel er nå overstått og jeg er nærmest utslitt av alle inntrykkene som har vært denne uken. Men, det har vært en uke i rimelig god Paradise Hotel-stil. Denne uken har bydd på sex, intriger, drama, krangling, latter, mindre smarte kommentarer og rett og slett – En god dose underholdning. Tomt og dumt, rett og slett. 

Og det virker som om deltakerne selv er veldig fornøyde. 

Årets første parseremoni ble relativt brutal og overraskende. Leo har stått sammen med Thea siden dag 1, og han var frustrert for å ha valgt den fineste jenta (vi er på dag 4 så det er ikke så altfor lenge). Chatrine mistet i episoden før sin partner Marius og var derfor nødt til å bruke den siste dagen i premiereuka til å finne seg en ny partner. Hun brukte halve episoden på å si at hun skulle stå sammen med Erik, men etter at Carl Aksel tipset hun og Leo om at de kanskje burde stå sammen ble altså det ståa. Det festlige var egentlig at Carl Aksel var strålende fornøyd med seg selv og at han klart og tydelig sa i fra om at det skulle bli ET HELVETE inne på hotellet, når han egentlig bare hadde nevnt for Leo at Chatrine var bedre likt i gruppa enn Thea. Til tross for at han første dagen aller helst ville stå med Thea fordi hun var den aller deiligste på hotellet. 

Ja, det er forvirrende. 

Hvert fall! Under parseremonien stilte Thea seg selvfølgelig bak Leo, de andre gikk og Chatrine overrasket Thea med at hun også stilte seg bak Leo. Triana spurte Leo hva han syntes om å ta et kjipt valg og Leo sa: Jo, det er jo kjipt. Han valgte Chatrine og Thea ble lei seg. Eller, jeg syntes egentlig hun tok det ganske så bra. Jeg syntes jo egentlig at det var ganske kjipt at Thea måtte takke for seg, for jeg har på følelsen at hun nærmest ufrivillig kunne skapt litt splittelse og rabalder inne på hotellet. 

Foto: Skjermdump TV3 / Paradise Hotel

Kjæresten min som halvveis motvillig så episoden konkluderte med at han syntes det var en kjedelig episode, og jeg har enda ikke helt klart å bestemme meg om jeg er enig eller ikke. 

Utover det så må jeg ærlig innrømme at jeg har ganske så sansen for Erik. Jeg må flire hver eneste gang han dukker opp på skjermen og er negativ ovenfor de andre. Eller, egentlig så er han jo bare oppgitt over det som skjer – Samtidig som han fremstår ganske oppegående. 

Spådom for neste uke:

– Julie og Joakim ligger igjen

– Newa går Erik på nervene og bytter hun ut

– Det kommer til å bli dagsfylla

– Det kommer til å bli drama mellom noen av legendene og de opprinnelige deltakerne. 

– Temaet kommer til å være relativt kjedelig. 

Spørsmål som jeg må få svar på:

– Blir deltakerne sjekket for kjønnssykdommer før de sjekker inn på Paradise Hotel? Jeg vil jo nesten tro det, og jeg kjenner at jeg hvert fall håper det. 

– Hvor tidlig blir de egentlig vekt om morgningen? 

– HVEM er det som er kongen av redigering? Han/hun/de burde virkelig få en hyllest. 

– Hvorfor må man egentlig se deltakerne dusje nakne? Hva er greia? Jeg klarer virkelig ikke å forstå det. Er det liksom bedre underholdning? Nei, jeg klarer faktisk ikke å skjønne poenget om jeg en gang forsøker.

– Hvor mye fikk legendene betalt for å være med? Ja, de fikk betalt. Personlig syntes jeg faktisk at det er litt synd, men det er en annen diskusjon. 

Nå skal jeg nyte noen dager uten å tenke på Paradise, og jeg gleder meg til å få litt annet konstruktivt innputt på kveldstid. 

Vi blååååågges Paradisers! 

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *