Alle er bestevenner!

Categories Inspirasjon

Analyse av episode 2 fra Paradise-bloggen: 

HURRA for Paradise! Denne uken er temaet “Paradise likes u” og likes står høyt i fokus denne uka. Og med fare for å gjenta meg selv: Det er jaggu flott at deltakerne kan “like” hverandre litt på Paradise også, for det er jo ikke nok av det på Insta til vanlig…….. 

Deltakerne fikk stemme på hverandre i episode 2, og Newa og Kristian vant avstemningen og ble et par. Det betyr at Erik og Julie også ble et nytt par. Isabel og Carl Aksel var legendene som fikk sjekke inn, og de ble også et par. 

Kristian og Julie innrømte også at de hadde spilt litt piano (fingring) allerede i første episode. Eller, littegranne sex som Kristian sa. 

Men, nok om det. Dette er ikke en oppsummering, men mer en analyse. En pærra-analyse, hehehehe. 

Carl Aksel er tilbake på hotellet eller “The King Is Back” som han kaller seg sjæl. Selvbildet er det hvert fall ikke noe i veien med! Jeg må ærlig innrømme at jeg nærmest synker ned i sofaen hver gang deltakerne tar hverandre i hånden og sier “Ja, jeg stoler på deg” etter å ha vært på hotellet i et døgn. Altså, come an folkens! Selv Erik (lillebror Erlend Elias), som aller helst ikke vil dele oppmerksomhet med noen lot seg overtale av Carl Aksel, og hvis de andre deltakerne ikke får opp øynene kommer jo Carl Aksel til å surfe gjennom oppholdet – På silikonpupper, “stol på meg” og med 500 000,- i bagasjen. 

 

Den luringen… 

 

Carl Aksel står nå sammen med Isabel og jeg tror at de to kan være meget sterke sammen, og kanskje mest fordi begge to virker veldig rutinerte. Sist Isabel var med var alt med henne ekte, og nå er alt fake (i følge henne selv) og jeg tror jaggu at hu er godt forberedt på hva som kommer til å komme på hotellet nå. Men, vi får nå se… Isabel er jo ikke like opptatt av at folk skal like henne som det Carl Aksel er, og appropo det… 

Det å “sleike ræv” (🙄) står høyt på lista over hva som er viktig på Paradise Hotel, hvis ikke det faktisk står helt øverst. Jeg lar meg fascinere over hvor fort man blir bestevenner inne på Paradise Hotel. Hva er egentlig kravene? Er man blodsøstre eller bare venner “der inne”? Hmm… Folk stoler jo på hverandre i endinga, og jeg stoler jo ikke på meg sjæl en gang. 


Sånn ser jeg ut når deltakerne stoler blindt på hverandre uten å blunke 🤦‍♀️ Vi er så close du liksom… 

Forresten! Sophie, eller Soph er misfornøyd med lite TV-tid. Noe sier meg at hun dermed ikke kommer inn i det hele tatt i løpet av sesongen, noe jeg faktisk syntes er litt synd. Jeg vil nemlig ikke bare se fjortisdrama, skåling, halvveis twerking og klining (med alle mann alle)! Det trengs VIRKELIG litt folk som er tøffe og som faktisk tør å lage litt røre der inne. Jeg forstår jo for så vidt frustrasjonen hennes godt, for det er kanskje kjipt å reise til Mexico for å få to minutter på TV. Jeg håper virkelig hun fikk litt tid til sol, bading og annet PH-fjas for det. 

Nå gleder jeg meg egentlig aller mest til gjengen på hotellet skal spisses enda mer, for det trengs. 22.30 i morgen – SHARP! 

Dagens tips kommer forresten fra Ine = Man skal ikke bruke såpe på tissen, da er det mye større sannsynlighet for å få sopp! 

#OppdragUtført 

Facebook HER – Instagram HER – YouTube HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Alle er bestevenner!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *