En forandring på utseende!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og god søndag! Nå står jeg lent over kjøkkenbenken og jobber litt. Jeg holder på å lage meg en smoothie mens jeg blogger litt og jeg kan nesten ikke vente med å hive innpå med favorittsmoothien min. Jeg elsker jo smoothie som dere kanskje vet, og ettersom jeg har vært på reisefot har jeg ikke drukket det på litt for lenge.

I dag er jeg faktisk skikkelig spent og jeg kjenner at det kribler i magen. C og jeg venter på svar på noe som er ganske så stort, og det er skikkelig nervepirrende å gå rundt og vente. Jeg vil ikke dele det enda, men jeg lover og håper at jeg kan dele det ganske så snart! 

Jeg har fått flere tilbakemeldinger på at det virker som at det er noe annerledes med utseende mitt om dagen, og det stemmer faktisk. Det er ingen store greier eller noe hokuspokus, men jeg er hvert fall VELDIG fornøyd selv. Og ganske så imponert over at noen faktisk i det hele tatt har lagt merke til det! Bra jobba altså 🤚 Og, den andre tingen er kanskje at jeg smiler og er glad. Det er utrolig hvor mye det også gjør skal jeg si deg! 

For en liten stund siden farget jeg jo håret mitt. Jeg var veldig fornøyd i starten, men etterveksten kom før jeg omtrent rakk å blunke og fargen forsvant altfor fort. Jeg dro derfor til frisøren jeg alltid har brukt her hjemme på Nesodden (Centrum Frisør – ANBEFALES. Og, jeg dro kortet sjæl) og hun freshet opp fargen, gjorde meg lysere og mye mer naturlig. Jeg er så fornøyd!! Jeg er jo ikke så altfor tøff når det kommer til å gjøre drastiske forandringer med utseende mitt eller håret mitt, men trenger jeg egentlig å være det a? 

Et smil og et fresht hår gjør fort susen det altså. 

Nå skal jeg hive innpå med litt smoothie her før jeg skal hjelpe mamma å rydde i garasjen! Vi snakkes. 

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “En forandring på utseende!

  1. Du er rett og slett helskjønn! Den nye hårfargen kledde deg utrolig godt også 🙂 Hva har du i favorittsmoothien? Jeg står SÅ fast på gode oppskrifter, det blir liksom bare det samme hele tiden. Det er jo ikke så fryktelig spennende 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *