Takk for nå New York, du har vært fantastisk! 

Selv om du ikke klarte å by på t-skjortevær hver eneste dag. 

Har jeg blitt bombardert med inntrykk og opplevelser jeg alltid har ønsket meg! 

Og spist nesten litt for mye god mat. 

Og bestemt hvilket hotell jeg skal bo på neste gang. 

Og spist enda litt mer digg. 

Jeg har også turet i Central Park, og blitt livredd for ekornene som bor i trærne der. 

Og nesten blåstbort….

Med den fineste jenta i verden. 

Jeg har kost meg så, jeg har lært masse, jeg har blitt inspirert herfra og til månen og jeg har på bare noen dager bygd opp en skikkelig god følelse inni meg. Jeg er så takknemlig for at jeg får oppleve så mye, at jeg får treffe kule mennesker og stadig vekk utvikle meg selv som menneske! 

Nå er planen å sove, for det har jaggu ikke vært mye soving på tur si!

God natt og god lørdag 🖤

// Marty 

6 kommentarer

6 thoughts on “Takk for nå!

  1. Ser ut som det er helt fantastisk i New York, uansett vær ! 😀
    Jeg skal selv reise der for første gang om 2 uker, har du noe å anbefale? 😀

  2. Kan jeg spørre hvilket hotell du vil bo på neste gang? Tenker å ta en spontantur til New York ganske snart, men usikker hvilket område/hotell jeg skal velge.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *