SJEKK HVEM JEG MØTTE!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Noen ganger hender det at man detter totalt av. Og i går hadde jeg et sånt øyeblikk. Et øyeblikk der jeg ble totalt fjern, varm i fjeset og skikkelig fnisete. Du har kanskje opplevd det selv? Enten når du har sett din store forelskelse smile til deg, når noe helt sinnsykt skjer rett foran nesa di eller når en av dine STORE kjendiscrush tusler forbi deg på gata. Oh yes. Jeg pleier stort sett å være ganske kul og jeg er faktisk ikke så opptatt av hvilken status folk har. Jeg forsøker alltid å tenke at kjendiser har nok med seg selv og at det siste de vil er å ha hylende damer etter seg, men i går ble jeg faktisk en hylende dame. Nesten hvert fall.  

For vet dere hvem jeg møtte i går? Hvem jeg prikket på skulderen og sa at jeg bare måtte si hei til? Jeg blir nesten flau mens jeg skriver det, haha! 

I går møtte jeg selveste Josh Segarra, og hvis du ikke vet hvem han er så spiller han blant annet “Adrian Chase” i Arrow. Jeg sier det igjen: Det er sjeldent jeg blir såkalt starstucked, men i går gjorde jeg faktisk det. Han var både kjekk, ydmyk og ikke minst hyggelig. Han sa til og med på gjensyn. Ja, jeg skjønner at han sikkert gjør det til alle, men hallo! 

Dessverre blir ikke alle selfier som ønsket, men jeg klager virkelig ikke. 

Det morsomme er at USA sitt kvinnelandslag i ishockey, som nettopp vant OL gikk forbi få minutter senere, og alle som ville snakke med de fikk bare et kaldt: Nei takk. Hvis jeg noen gang oppnår noe kult, blir noe stort eller blir skikkelig kjendis lover jeg å være like hyggelig som Josh og ikke være for kul for folk som vil prate med meg. 

FYSØREN som jeg elsker New York. Det er ikke som å være hjemme der det kanskje tusler en blogger (sorry til mine bloggkollegaer) eller en Paradise Hotel-deltsker forbi nei. IIIIIIIK. 

På gjensyn a Josh. 

// Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SJEKK HVEM JEG MØTTE!

  1. Fy søren så misunnelig jeg er nå må jeg si, shit så heldig. Hørt at Josh skal være en sjukt hyggelig person

  2. Omg… så heldig! Tror Josh Segarra er noe av det kjekkeste som vandrer på denne jord og i tillegg gjorde en kick ass jobb som Adrian Chase <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *