Døgnet står opp ned

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God morgen fra New York og god ettermiddag til dere der hjemme! I går bød denne fantastiske byen på strålende sol, god mat, litt shopping og masse inntrykk. Wow, som jeg digger denne byen. Jeg tenkte jeg skulle dele noen av bildene jeg tok i går med dere.

Døgnet står jo omtrent på hodet for min del og jeg har jo plutselig blitt et morgenmenneske – Altså et SKIKKELIG morgenmenneske. Jeg må ærlig innrømme at det egentlig er ganske deilig, men knekken som kommer på kvelden er ikke akkurat digg! Jeg er jo helt kaputt allerede klokken 21. Haha! 

Central Park baby. Herregud såååå fint og digg! Vi startet dagen i går med en tur her, før vi gikk videre til Trump Tower og spiste den sykeste frokosten jeg noen gang har vært borti. Om det i det hele tatt kan kalles frokost. Etter mat, kaker og juice, gikk vi videre på 5th Avenue der jeg og søs gikk innom det som var av butikker. Solen varmet og jeg gikk uten jakke hele tiden! Det er jo nesten skummelt hvor digg det er med sooool. 

I går kveld var det duket for hockeykamp og det var VELDIG stas! 

Og HER er livets frokost. Eller dessert? HAHAHA. Digg var det hvert fall. Det som er litt komisk er at jeg egentlig ikke klarer å spise frokost før klokken hvert fall har passert 10.00, men her nede er magen nærmest klar for middag når det er frokost! 

En gang skal jeg bo i dette området. En gang, en vakker dag. 

Nå er planen å ta ordentlig fatt på denne dagen også, før det er klart for Løvenes Konge på Broadway i kveld. SOOOM jeg koser meg! 

Husk at du kan følge med på snapchat: Martinehalvs 😍 Jeg håper alle har det bra! 

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Døgnet står opp ned

  1. Ta med hjem Red Velvet CupCake!!!! kan hentes på Ski Stasjon eller noe 😂!!!! pliiiiiiis!!!! Gud jeg savner det fra da jeg bodde i LA!
    Nann <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *