Jeg er med i en ny TV-serie!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra New York og vinden! I dag kan jeg endelig fortelle dere noe spennende, skummelt og ikke minst noe jeg egentlig ikke har fortalt til noen. For en stund siden ringte nemlig telefonen min og i andre enden var det en dame som ville ha meg med på et kommende prosjekt. Hun jobbet for et produksjonsselskap og en kjent serie som går på TV. Det hun ville ha med meg til var rett og slett å snakke om hvordan det er å få spredd nakenbilder på nett i en episode, og jeg valgte å takke ja etter å ha snakket med mine nærmeste. På det tidspunktet hadde jeg enda ikke hatt energi til å anmelde, men etter å ha takket ja bestemte jeg meg faktisk for at jeg skulle gjøre det. Kameraene fikk derfor være med når jeg anmeldte saken og til tross for at jeg har gjort mitt, så ble jeg saken henlagt. 

Programmet/episoden jeg skal være med i er Insider på FEM og det sendes 22.mars 21.30. Jeg tror med stor sannsynlighet at jeg ikke kommer til å se programmet selv, men jeg håper at så mange av dere har lyst til å se på! Jeg er ikke med i hele episoden, men hele episoden kommer til å dreie seg om tematikken som jeg er SÅ takknemlig og glad for at det fortsetter å bli satt fokus på temaet. 

For meg har det vært viktig helt fra starten å faktisk snakke om hva som har skjedd, sette ord på det og konfrontere situasjonen – Om jeg kan si det sånn. Det er skummelt, rart og det føles ganske nakent, men sånn ting er akkurat nå så får jeg daglig meldinger fra unge mennesker som opplever noe av det samme. For hver melding jeg får gir det meg enda mer motivasjon til å faktisk snakke det i hjel, få kunnskap og skape åpenhet. 

Jeg skal selvfølgelig minne dere på og mase høl i hodet på dere sånn at dere husker å få det med dere 😇 Puuuh, dette er både skummelt og et steg utenfor komfortsonen si. 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg er med i en ny TV-serie!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *