Det inspirer meg

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

FOR EN DAG. Nå ligger jeg nydusjet og kaputt i sengen, de fleste der hjemme sover vel og klokken her er bare rett over syv på kvelden. Jeg kan si det sånn at kroppen min også skriker etter søvn, men jeg har bestemt meg for å klare og holde meg våken noen timer til.

Flyturen og alt gikk veldig fint i går, det er jo langt og kjedelig, men det er ingenting å klage på. Morroa begynte egentlig ikke før jeg våket 03.00 i natt og var lysvåken. Jeg forsøkte å sove litt til og våket av at Pernille hadde vært på badet, og da var klokken 04.15. Da hadde jeg rett og slett ikke sjans til å sove igjen! Snakk om å bli døgnvill a. 

I dag har vi gjort så mye. I og med at alle var godt våkne til 05.00, spiste vi vel det tidligste frokosten vi har gjort noen gang og var ute av hotellet før jeg vanligvis pleier å stå opp. Vi har vært ordentlig turister idag! Vi har tatt buss rundt i hele New York, tatt en tur innom Madame Tussauds, spist digg mat, gått tusenvis av skritt og bare sett. Snakk om å kose seg a! Det er helt nydelig og ikke minst inspirerende og lærerikt med dager som idag, men det tar også på. Nå er planen å jobbe litt og gjøre klart litt innlegg til i morgen, før jeg skal sove. 

Denne dagen har fylt meg med så mye motivasjon og inspirasjon. Jeg tror jeg trengte litt annet innputt i livet akkurat nå! Det er så mange mennesker med så mange forskjellige historier, så mange hardt arbeidene mennesker og så mange mennesker som har oppnådd noe. Som hver eneste dag jobber mot en ting – Nemlig drømmen sin. New York er rett og slett en kul by. 

Jeg håper alle hjemme sover godt! 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *