Hit reiser jeg:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra flyplassen! I går skrev jeg at jeg skulle reise et sted jeg aldri hadde vært før og at dere kunne gjette i kommentarfeltet. Det har tikket inn kommentarer, og det har vært SÅ mange gode og kule forslag… Det var overraskende mange som foreslo steder jeg faktisk aldri har vært før, men det riktige svaret er: 

New York! 

Jeg sender derfor 5 sjokoladeplater til: Andreas som var den første som gjettet riktig ✈️🌅🕌🏒🥐🍪🍕🍾

Akkurat nå sitter jeg på flyplassen og jobber litt før jeg skal gå ombord på flyet. Jeg gleder meg masse og tror at det kommer til å bli noen veldig fine, morsomme og innholdsrike dager. Men første og fremst så tror jeg at jeg kommer til å ha veldig godt av noen dager borte fylt med opplevelser, inntrykk og energi! 

Jeg har bestemt meg for å vlogge under oppholdet sånn at jeg får oppdatert YouTube-kanalen jeg har lagd! Det blir første gang jeg gjør det, så det er både litt skummelt og rart – Men en gang må jo være den første! 

I og med at det også er min første gang i New York tar jeg gledelig i mot litt tips til hva vi burde se! Vi har booka billetter til hockeykamp på tirsdag, skrevet opp noen severdigheter og jeg har søkt etter haugevis av kule vintage-butikker jeg vil besøke, men tips mottas med glede. 

Nå skal jeg klappe igjen macen og komme meg av gårde. Husk å følge meg på Snapchat: @Martinehalvs

Vi blogges fra NY!

// Marty 

11 kommentarer

11 thoughts on “Hit reiser jeg:

  1. Så jeg hadde skrevet feil mail. Her er den riktige. Det er med liten a og ikke stor A først. Kult at jeg gjetta riktig. Bare og kontakte meg.

  2. New York er digg!
    Anbefalninger
    – en tur opp i Empire State Building, fantastisk utsikt! Mye kø, så ta det på morgenen.
    – High Line. Gammel togbanelinje som er lagd om til en park. Utrolig fin!
    – Central Park!
    Hockeykamp er også kult! Var selv på det da jeg var i NYC for noen år siden, kjempekult også for meg som aldri har sett en eneste hockeykamp i hele mitt liv 🙂
    Musikal!! De er så flinke!
    Om dere er glad i italiensk mat, anbefaler jeg restaurantene Bistango og Eataly (sistnevnte ligger ved Madison Square Park).
    Ellers er Freeman’s et hyggelig sted for lunsj!
    Kos dere!

  3. Her er noen tips ift NYC;
    – Ta deg en gåtur på the High Line med en take-away kaffe, utrolig fin plass!
    – Besøke Brooklyn Flea Market (på Lørdag og Søndag). Sjekk hjemmesiden om det er åpent på denne tiden av året!
    – Ta en drink/spis lunch på the Standard Hotel Rooftop.
    – Hvis du er fan – meld deg på SATC tour!
    – Hvis du er interesert i å se kunst på MOMA, er det gratis adgang på fredager fra 16.00 – 20.00!
    – Bruk denne linken til å se hvor du finner “the best $1 pizza” https://slice.seriouseats.com/2010/03/where-to-get-99-cent-slices-2-bros-dollar-pizza-in-nyc-with-map.html
    Nyt New York!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *