Svar på spørsmålene

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

​Hei folkens! Her kommer svar på spørsmålene denne uka. Denne uka har det kommet en del spørsmål som jeg har valgt å ikke svare på, men som jeg har beholdt og som forhåpentligvis kommer litt senere 🤞🏻

Spørsmål & Svar: 

– Skal du studere noe?

Det var jeg ikke enda. Har nok lyst til det etterhvert, men jeg får se. 

– Skrev du et stikk til Isabel Raad når du skrev at bloggere spiller på sex?

Haha, jeg så at noen hadde skrevet det til henne, men nei. Greia var at jeg fikk spørsmål om hva jeg syntes om bloggere som skriver om sex, også svarte jeg at sex selger, ferdig snakka. Jeg skriver jo om det sjæl, så det er veldig lite dramatikk i det – Og nei, det var IKKE et stikk til Isabel. 

– Er det slutt mellom deg og C nå?

Nei, det er det ikke. 

​- Føler du deg bedre enn andre siden du ikke drikker alkohol?

OVERHODE IKKE. Det er jo bare et personlig valg, ikke at jeg syntes folk som drikker alkohol er teite! 🙂 

– Jeg så deg og C sammen på kino i går, er det et godt tegn?

JA, det er det. 

– Når du skriver om samarbeid og annonser og sånt, mener du alltid det du skriver? Her om dagen skrev du jo om en kinofilm, og har du faktisk sett den? Hadde du skrevet om den om du ikke likte den?

Jeg forsøker å være veldig opptatt av at jeg faktisk kan stå for det jeg annonserer for. Jeg takker nei til en del, rett og slett fordi det ikke er noe jeg faktisk ville anbefalt om jeg ikke fikk betalt. Jeg vil heller ikke anbefale slankepiller til mine følgere (takket nei til det her om dagen), selv om jeg tjener penger på det. Det kan hende at jeg bommer en gang i fremtiden, men jeg prøver så godt jeg kan å reklamere for ting jeg kan stå for og som jeg faktisk liker. Og ja, den filmen hadde jeg sett – Og den var så fin som jeg skrev 💋

– Så du sto på langrenn her om dagen, er du god? 

HAHA, nei. Men jeg storkoser meg! Og blir skikkelig sliten, hahaha. 

– Tips til musikk å høre på når ting er litt kjipt?

PINK!!!!!! Hun er så bra.

– Her om dagen så jeg at du skrev på Snapchat at du alltid fant masse fint på Fretex. Noe tips til hva jeg burde kjøpe brukt?

Det er ikke alltid jeg finner noe kult, men veldig ofte 🙂 Jeg digger å kombinere gjenbruk med nytt, og syntes faktisk det både er kult og sjarmerende med å gi plagg “nytt liv”. Flere av mine favorittplagg er faktisk fra Fretex!!! Jeg ville sett etter gamle skatter om jeg var deg. Kule blazere, skjorter, sko, vesker og kanskje noen kule bukser? Prisene der er veldig fine, og min favorittblazer kjøpte jeg der for 10,- for noen år siden……. Takk for et bra spørsmål <3 

Det du ser på bildet her kostet 119,- fra Fretex!! 🙂 

– Er du sjalu på noen andre bloggere?

 Jeg anser meg som en som faktisk er veldig lite sjalu 🙂 Jeg syntes derimot det er kult når folk får til ting og folk gjør det bra! Hvis noen gjør noe bra prøver jeg mye heller å la meg inspirere, enn å bli sjalu! Tror jeg kommer sjukt mye lenger med å gjøre det. 

– Skal du satse på YouTube?

Jeg håper YouTube kan bli en kul og morsomgreie 🙂 

– Leser du noen gang på Jodel?

Nei, kun hvis noen blir sendt direkte til meg – Men det vil jeg helst ikke ha 🙂 

– Hvorfor var du på konsultasjon av leppene dine tidligere i uka? Litt dobbeltmoralsk kanskje.

Det har jeg ikke vært, jeg var derimot innom et sted og hentet en informasjonsbrosjyre for å lese om en behandling jeg har hatt lyst til å vite mer om. Og ikke for min egen del, men for å være oppdatert i form av noe jeg jobber med 🙂 

– Kunne du vært med på Paradise Hotel?

Haha, jeg vet faktisk ikke. På en måte ja, men på en annen måte nei. 

– Hva ville du jobba med hvis du kunne velge en jobb for en måned i morgen?

Noe innenfor psykiatrien. Et hjem for barn og unge kanskje? 

– Er du opptatt av merkeklær og sånt?

Jeg er veldig glad i mote og den slags, men det er ikke viktig for meg å ha merkeklær!

– Har du det bra?

Jeg har det helt greit! 

– Tjener du det samme hver måned eller er det varierende?

Det er varierende! 

– Vil du gifte deg med C?

Ja. 

Vi snakkes senere 🌺

Facebook HER – Instagram HER – YouTube HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Svar på spørsmålene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *