Norges dårligste blogger slår til igjen!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag gjorde jeg noe teit folkens… 

Jeg ble sittende å skrolle gjennom forskjellige blogger. Instagramprofiler. Nettsider. Norske, svenske, danske og amerikanske. Flotte, fine og perfekte. Et lite øyeblikk bestemte jeg meg faktisk for å slutte og blogge, haha. Rett og slett fordi alle andre sine sider er så veldig mye finere enn min. HVOR teit er ikke det? Jeg må ærlig innrømme at jeg fikk noen tanker jeg aller helst vil putte lengst ned i søppelbøtta. HAHA! 

HVORDAN passer jeg inn i bloggverden, liksom? Sannheten er vel at jeg egentlig ikke gjør det, men jeg brenner for mye for det jeg gjør at jeg nekter å gi meg. Selv om bloggen min kanskje en en brun kladd i forhold til mye annet. Heldigvis så er det noen som liker og trenger det også. Og takk til dere, hehe! 

Faktisk leste jeg en kommentar på Jodel her om dagen, der det var en som lurte på akkurat det samme. Det var en som sendte meg den på Facebook (takk, men nei takk). Men, jeg er jo for så vidt enig. Tanken fikk meg hvert fall over dørstokken og på trening, så noe bra var det jo med den. 

Det som er luksus med det treningsrommet på hotellet vi bor på er at det ikke er noen andre som bruker det, og at jeg kan svette i fred 💪🏻

Nå er jeg og C på vei til Nesodden. Vi skal sove der i natt, før vi drar tilbake til Asker i morgen før treningen hans. Planen i kveld er bare å spise middag, se en film og skravle. Som jeg nevnte i går er jeg litt i vinterferiemodus og det merkes… For skitt så lat jeg er om dagen. 

Forresten, nå gleder jeg meg skikkelig til å drikke Pepsi Max når vi kommer frem. 

Jeg håper dagen deres har vært fin 💙

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *