Hvordan var det å være forelska igjen?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Annonse 

Hei folkens! Jeg håper at dagen deres har vært fin. I dag tenkte jeg at jeg skulle anbefale en skikkelig fin film for dere! Nemlig filmen “Every Day”. Jeg og Kristine har nemlig fått lov til å se før den i det hele tatt kommer på kino og jeg forelsket meg både i skuespillerne, komplottet og omgivelsene. 

Filmen tok meg på en måte tilbake til da jeg var nyforelska, til da jeg satt og smilte i bilen uten at noen kunne skjønne hvorfor og til da jeg kunne ligge timesvis å stirre i taket før jeg fikk sove. Den minte meg om den gangen jeg uansett hvor tidlig alarmen ringte, hoppet opp av sengen kun fordi jeg visste at jeg skulle møte kjæresten min. Og, den minte meg på hvor viktig det er å sette pris på alle disse tingene! Og ikke minst, hvor deilig det er å være forelska, nysgjerrig og glad – Helt ut i fingerspissene. Jeg er så heldig at jeg fortsatt kan kjenne at det kribler i magen når C smiler til meg og at jeg kan savne han bare han er en tur på butikken, og det var så behagelig og fint å se denne filmen. Jeg gleder meg skikkelig til å vise han den ♥

La meg forklare deg det sånn som dette:  

Tenk deg at du forelsket deg i en person. En person som hver eneste dag våknet opp i en annen sin kropp. Jenter, gutter, høye, lave, religiøse, rebelle, mørke og lyse – Men, med samme personlighet. En person som hver eneste dag våknet opp med en ny kropp, nye interesser og nye familier, men med samme navn, følelser og personlighet. 

Usannsynlig? Tja. “Every Day”, som har Norgespremiere 23.02.18 fikk meg hvert fall til å tro på alt. Faktisk absolutt alt. Og den fikk meg til å tro på ekte kjærlighet. Den fikk meg til å leve meg inn i en verden bestående av intense følelser, kjærlighet, forelskelse og frustrasjon. Samtidig som den gjorde meg godt. Glad, er vel kanskje ordet, til tross for at tårene rant. 

Filmen rørte meg, den fikk meg til å le og den minte meg på hvordan det er å være stormende forelsket – Og hva mer kan man egentlig be om i en film? 

“Every Day” er et romantisk drama som er regissert av Michael Sucsy og den er basert på den bestselgende romanen “Every Day” som er skrevet av David Levithan. I filmen får vi følge Rihanna, som går på High School samtidig som hun prøver og feiler, og samtidig forelsker seg i den mystiske A.  

Når filmen var ferdig satt jeg igjen med følelsen av at jeg ville se mer, og det er et godt tegn! 

Jeg anbefaler deg å ta med deg kjæresten, en god venninne eller rett og slett sette av litt alenetid, til å leve deg inn i en film som gjør deg godt! 

Jeg vil veldig gjerne dele ut billetter til noen heldige vinnere! Legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet (husk mailadresse, den er kun synlig for meg) også trekker jo ut 5 heldige vinnere som vinner 2 billetter hver 💍
 
 

Finn billettene dine HER og kos deg på kino 📽️ 

xx

// Marty 

110 kommentarer

110 thoughts on “Hvordan var det å være forelska igjen?

  1. Lyst til å se denne filmen siden den ble fortalt om i usa.. rundt tidlig 2017 eller sluten av 2016❤️

  2. Heisann Martine!😄
    Hadde vært veldig hyggelig å kunne vunnet en billett eller to slik at jeg kunne tatt med en god venninne på kino. Dette for å muntre henne opp nå som hun har fått opp immunforsvaret sitt etter cellegiftbeghandling igjen💕
    Håper du har en fortsatt fin dag😊❤

  3. Vil veldig gjerne vinne dette så jeg kan gå med min mor når jeg skal hjem til oslo fra byen jeg studerer i 😀

  4. Åå, helt siden jeg så traileren til denne har jeg mast høl i hue på typen min, hahaha! Vil så gjerne se den 🙌🏼😍

  5. Jeg vil veldig gjerne vinne! 😍 kunne tenkt meg å overrasket kjæresten min neste gang han kommer hjem på perm fra militæret!!

  6. Jeg vil gjerne vinne billetter fordi det ser ut som en utrolig bra film❤️❤️

  7. Åh, den ser fantastisk fin ut!? Det hadde vært så gøy å vinne to billetter, sånn at jeg kan ta med bestevenninna mi på kino. Hun kunne trengt en venninnedate.💗

  8. Vil veldig gjerne vinne! Trenger en good feeling nå etter jeg er kommet i en komplisert situasjon med en fyr. Vet ikke helt hva jeg føler, så kunne vært godt å se noen andre som virkelig er forelsket <3

  9. Åh ja😍
    En tur på kino ville vært et kjærkomment og sjeldent avbrekk fra hverdagen🙏☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *