Hei folkens! Den siste uken har vært helt vanvittig. Jeg vurderte nesten å droppe å skrive det, fordi det stort sett har handlet om flytting og kjas – Men det har jo faktisk skjedd litt andre greier også. Tross alt. 

U K E N S O M G I K K: 

✗ Ukens måltid: Burgeren jeg spiste når vi hadde avskjedsmiddag i Sverige. Den var NYYYDELIG. Jeg er så svak for hamburgere og pommes frites. 

✗ Ukens tanke: At man er nødt til å sette pris på det man har. Jeg tror det er altfor enkelt å ta ting forgitt og at det er enkelt å glemme og faktisk sette pris på ting, mens man har det. Det er så viktig å minne seg selv på at man faktisk har mange grunner til å være takknemlig og på hvor heldig man faktisk er! Det er kanskje klisje å si, men man vet ikke hva man har før man mister det, hehe.

✗ Ukens nedtur: At vi flyttet på så kort varsel fra Norrköping. Det kom som et sjokk! Samtidig så er det viktig for meg å påpeke at det ikke er katastrofe på noen som helst måte. Ting kommer jo til å ordne seg veldig fint nå også, det ble bare litt mye på kort tid! Og litt for uventet. 

✗ Ukens opptur: På fredag hadde jeg booket bord på en restaurant og sendt melding til de vi ville at skulle komme, at hvis de kunne, så hadde det vært hyggelig om de kom. C og jeg var tidlig ute og når vi kom hadde vi fått VIP-bordet på restauranten, det lå blomster på bordet, bilde av meg og alle jentene og store ballonger på veggen med “I ♥ U”. Gjett om jeg grein a! Det satt jeg skikkelig pris på faktisk. Det er så hyggelig å føle at man faktisk betyr noe for en. 

✗ Ukens takknemlighet: At både min mamma, C sin mamma og pappa kunne hive seg rundt og hjelpe oss å flytte. Det redda oss, haha! 

✗ Ukens høydepunkt: Jeg syntes det var både veldig stas og hyggelig å være den som ble intervjuet til “Det store intervjuet” med Nettavisen. Hvis ikke du har lest det kan du lese det HER. Jeg ble faktisk ganske overrasket når jeg fikk spørsmål om det, for jeg syntes alltid at det er så mange mektige, kule og bra (voksne) folk som blir intervjuet der. Så, det var rett og slett kult! 

✗ Ukens serie: Jeg så en film i går kveld, utover det har jeg ikke sett et sekund på TV. Haha! Jeg håper at det blir litt mer denne uken, hehehe. 

✗ Ukens sang: Denne uka vil jeg faktisk heller anbefale spillelisten “Morgenkaffe”. Den er så deilig å sette på om morgningen! 

✗ Ukens sitat: “Når du står med dritt opp til haka, husk å ikke heng med hodet” 

✗ Ukens overraskelse: Har du fått med deg at jeg skal begynne med YouTube fremover? WOHO. Det er superkult om du vil abonnere på kanalen min HER. 

Jeg håper denne uken byr på litt orden, ro og kontroll, haha. Det er fortsatt en del småting som skal på plass og jeg må si at jeg gleder meg til jeg vet hva som skjer og hvordan ting blir fremover. Jeg pleier jo egentlig å svare på “ukens spørsmål” i helgene, men har utsatt det liiiiiitt ettersom jeg svarte på en del spørsmål rundt flyttingen i går. 

Nå skal jeg svare på noen mailer som burde vært svart på for noen dager siden. Jeg håper mandagen deres blir fin! Klem fra meg:):):) 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Uken som gikk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *