Det ble slutt fordi han var utro

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Tidligere i dag kom jeg over en artikkel som fortalte at januar og februar er tunge måneder for mange parforhold. Jeg tenkte derfor at jeg skulle fortelle min verste “breakup story” til dere. Jeg syntes faktisk det er ganske flaut, fordi historien er jo ikke bare trist… Den er også ganske så tragisk. Eller, skikkelig tragisk. 

Og jeg føler meg så SYKT dum når jeg tenker på det. 

Hør her: 

Jeg hadde datet en fyr en stund. Eller, datet og datet. Så seriøst var det faktisk ikke. Men vi traff hverandre, lo, spiste svidd taco og hadde det gøy gjennom en vår og nesten en hel sommer. 

Jeg var hos han ganske så ofte, og da gikk det stort sett i film, tull og fjas. En dag så sendte han meg melding å fortalte at han begynte å få følelser for meg, og at han ikke visste om han ville fortsette å treffe meg, på grunn av det. (Personlig har jeg alltid lurt på hvorfor man skal slutte å treffe et menneske som man har følelser for, men ja). Selv visste jeg ikke hva jeg følte og hadde faktisk aldri vært forelska før, noe jeg heller ikke trodde at jeg var – Men jeg ble allikevel deppa, fordi det var så hyggelig og fordi jeg likte han godt, og fordi vi hadde det morsomt når vi var sammen! 

Samme dag som han sendte melding om at han hadde følelser for meg tenkte jeg at jeg skulle dra til han etter at jeg hadde vært på trening. Jeg kjøpte derfor inn noe lett middag og dro til han. Vi snakket sammen og det var som om han aldri hadde sendt meldingen. Og alt var helt normalt helt til jeg gikk på toalettet og så at det på tørkestativet hang ikke bare én, men to stringtruser. Jeg fleipa når jeg kom ut fra badet og lurte på om han hadde noen hemmelige fetisher som han ikke hadde fortalt om, og han bortforklarte seg med at det var kompisen som han delte leiligheten med som hadde hatt en dame på besøk. Og jeg tenkte ikke så mye mer over det.

Vi fortsatte å prate sammen, men han dro bort en uke på guttetur. Jeg syntes jo ikke at det var kult, men fant ut at det på mange måter ikke var noe jeg kunne henge meg opp i og at jeg ikke ville være “hun kjipe” som reagerte på det. Jeg hørte ikke så mye fra han når han var på ferie, og han skyldte på dårlig internett. 

Dagen etter at han kom hjem var tanken at vi skulle treffes, men han fortalte at han var syk. Jeg tenkte derfor at jeg skulle overraske han med sykebesøk og favorittmaten hans. Noe jeg også gjorde… Og når jeg sto utenfor leiligheten hans og banket på døren kom verken kompisen hans eller han selv og åpent opp, men en helt naken dame med bare et håndkle foran seg. Hun spurte hva jeg skulle, og jeg reagerte med å gå forbi henne og inn i gangen og fra soverommet hørte jeg: “Hvem var det babe?”. 

via GIPHY

……………… 

La oss si det sånn… Etter å ha vist han fingeren, sagt kos deg til dama og trampet ekstra hardt i den ødelagte gulvet i gangen hans smalt jeg igjen døra og bestemte meg for at jeg aldri skulle la meg overbevise av noen fyr igjen. Noen gang… Ironisk nok møtte jeg kjæresten min, som jeg fortsatt er sammen med bare noen måneder etterpå, og skjønte da at jeg aldri hadde vært i nærheten av å være forelska. 

Jeg vet ikke en gang om jeg kan kalle det en “breakup story”, for den er jo bare tragisk. Og det irriterende er at jeg ikke skjønte at det var noe som skurret. Skikkelig. Og at kompisene hans, som jeg hadde truffet haugevis av ganger ikke sa noe! Hvordan opplegg er det a? Det verste er at jeg senere fant ut at det ikke bare var meg og den nakne dame… Men fire andre også. 

Facebook HER – Instagram HER – YouTube HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Det ble slutt fordi han var utro

  1. Synd jeg er så gammel som jeg er for ellers skulle jeg behandlet deg som en ekte gentleman.
    Verste som finns er løgnere og de som bedriver utroskap.
    Håper du rister av deg denne feige kyllingen og treffer en mann som ikke er en løgner og som ikke tolererer utroskap.
    Selv om dere på en måte aldri var sammen så vil jeg også være enig i at vi kan kalle det for utroskap når man tror man faktisk er i ett forhold og det ender opp med at fyren bare er en falsk liten gnom som ikke fortjener en jente som dem!

  2. Egentlig er det sikkelig hell i uhell at exen din var utro, sånn du traff C og ble dritforelska, og at dere to ble et sikkelig flott par!

  3. Min eksforlovede over 3 år dro på ferie til hjemlandet Jordan.. og kom hjem igjen som gift. Fikk beskjed om at vi fortsatt kunne gifte oss hvis jeg konverterte til pervorelgionen hans islam. Har aldri vist noen døra så fort.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *