Hva skjer nå?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Oh boy, for en uke det har vært. Akkurat nå sitter jeg rundt kjøkkenbordet hjemme hos mamma og pappa, C ligger fortsatt nede og sover, mens jeg forsøker å stresse ned litt. De siste dagene har gått til intens flytting, mye spørsmål, fine øyeblikk og litt triste øyeblikk, og jeg verken skal eller kan legge skjul på at det å flytte så akutt og brutalt fra Norrköping har tatt veldig på. Men! Nå som jeg er hjemme, ryddet ut av de fleste søppelsekkene og begynner å innfinne meg i situasjonen, så kjennes ting bra ut. 

Og jeg vet jo at ting kommer til å bli bra nå! Vi må jo bare komme inn i ting, puste ut og lære oss hvordan vi skal leve de neste månedene. Også skal jeg sove litt snart, haha! 

Det har kommet inn mange spørsmål i forbindelse med flyttingen, og sannheten er at det er mye jeg ikke vet svar på selv. Men jeg tenkte at jeg skulle svare på et par spørsmål:

– Hvor skal dere flytte?

Vi har flyttet hjem til Norge nå, for C skal spille for Frisk Asker ut sesongen. Og jeg gleder meg allerede til neste kamp….. 

– Hvor skal dere bo? 

Haha, det vet vi ikke enda. Akkurat nå skal vi sove noen dager hjemme hos mamma og pappa. Egentlig har vi sett på noen leiligheter, men vi har funnet ut at det ikke er noe poeng å finne oss noe sted å bo, når det finnes en sjans for at vi flytter igjen i august. Og før vi vet noen ting, skal vi faktisk bo på hotell uten sesongen. Eller, i en bag! Hehehe. 

– Hvor lenge er det snakk om?

I utgangspunktet er det snakk om ut sesongen, som vi heller ikke vet hvor lang blir. Når den er ferdig vet vi foreløpig ingenting om verken hvor vi skal bo eller hvor han skal spille. 

– Hva skal du gjøre nå?

Jeg skal gjøre akkurat som vanlig. Bortsett fra at jeg nå ikke skal reise tilbake til Sverige. Min jobb og mitt “liv” er jo egentlig her, så for meg er det ikke så store omveltninger sånn sett. Det eneste som blir annerledes er at jeg er mye mer tilgjengelig når ting skjer fremover, og det er jo egentlig bare fint. 

– Er du glad eller lei deg?

Altså, jeg har grått MYE de siste dagene. Grunnen til det er fordi det har vært så trist å si hadet til de vennene vi har fått der nede, men utover det så går alt fint. Og alt blir jo bedre med litt avstand! Jeg er heller ikke lei meg sånn ting er nå, mer sliten og forvirra, men det blir jo bedre for hver dag som går 🙂 

Du kan se reaksjonen min på at vi skulle flytte ved å trykke på bildet: 

uqBPvdMf5aI
 

– Kommer du og C til å fortsette og være sammen? Flere spekulerer i at grunnen til at du har vært så trist og alt dette med flyttinga er fordi det egentlig er slutt mellom dere. Vi hørte jo heller ikke så mye om dere på Valentine’s. 

Ah… Hvor skal jeg begynne? På Valentine’s gråt jeg, var fortvila og satt i telefonen typ hele dagen fordi dette her var på gang. De siste dagene har vi omtrent ikke sagt et ord til hverandre fordi ting har vært så hektisk, men alt er veldig fint mellom oss. Jeg tror kanskje folk skal slutte å spekulere jeg, for vi skal fortsette å være sammen og det er OVERHODE ikke slutt mellom oss 🙂 

Nå skal jeg svare på noen mailer før jeg skal fortelle om en syk telefon jeg fikk i natt, haha! Og hallo, dette kommer til å bli sååå bra:) 

Nyt søndagen ♥

// Marty 
 

6 kommentarer

6 thoughts on “Hva skjer nå?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *