Sannheten om alt

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️
Hei folkens!
 
I dag har dagen gått i ett kjør, og de har vært flytting, jobb og surr om hverandre. Jeg lastet opp en film på bloggen i stad, om hvordan jeg reagerte på flyttinga og tankene mine rundt det. Hos noen skurret lyden veldig, men hos andre ikke. Jeg tenkte derfor jeg skulle legge den opp her også, direkte fra YouTube – Sånn at de som vil kan se den.
 
Trykk på bildet/filmen for å se (uten reklame)
 
uqBPvdMf5aI
 
Nå skal jeg dykke ned i flyttekaoset igjen, også snakkes vi i morgen ♥ Jeg håper dagen deres har vært finfinfin.
// Marty 

 

 

1 kommentar

1 thought on “Sannheten om alt

  1. Nå skulle jeg så veldig ønske jeg bare kunne gitt deg den klemmen, og fortalt deg hvor sterk og inspirerende du er!
    Klart er det vanskelig, du bygger opp forhold og som du sier – du blir glad i mennesker og steder, og jeg er sikker på at forholdene kommer til å vare selvom du nå flytter!
    Ååh, du altså! Sender deg en god klem ❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *