Svar på det dere lurer på!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey dere! Nå er det dags for å svare på spørsmålene som har kommet inn denne uken. Denne uken har jo vært ganske så spesiell! Henleggelsen av nakenbildet kom, jeg fikk beskjed om at jeg skulle operere, var klar for operasjon men fikk beskjed om at vi måtte utsette fordi jeg hadde for mye bakterier i kroppen. Hurra! Morro si, hehe. 

Her har dere hvert fall spørsmålene som har kommet denne uken:

👸👸👸

– Hvorfor skal du operere nesa?

Den skal opereres av helsemessige årsaker.

– Hvorfor var ikke C med deg på Vixen?

Fordi han ikke får fri til sånt 🙂

– Hvem dro du sammen med til Vixen?

Flere av S2-bloggerne + Kristin og Dennis 🙂

– Hvorfor har du ikke vært i Sverige på lenge?

Jeg har bare vært hjemme i Norge i åtte dager og grunnen er at jeg har jobbet her. I utgangspunktet skulle jeg dratt tilbake på torsdag, men så var jo egentlig planen å operere og derfor ble planene endret. 

– Skal du reise noe i sommer?

Ja, det skal jeg. Det er litt vanskelig å planlegge akkurat nå, men jeg skal hvert fall en tur til Spania 🙂 

– Er du flau for å gå i bikini?

Nei og ja. 

– Før var du jo mye med Anne Brith, hvorfor er du ikke det lenger?

Hmm, det er lenge siden vi har hatt noen samlinger med bloggjengen og det er vanskelig å få til på sparket når jeg bor i Sverige. Ofte så har vi truffet hverandre hos Nettavisen og nå som vi har flyttet til Egmont så har vel ingen av oss kommet helt inn i det enda 🙂 

– Har du et godt forhold til familien til C?

Ja, det vil jeg absolutt si 🙂 De er supre!

– Hører du noe på podkast, i så fall hvilken?

Livet på läktaren!!!!! 

– Hadde du flyttet til Russland hvis C fikk tilbud derfra?

Ja, det tror jeg. Men jeg har liksom min jobb her i Oslo så jeg må ta litt stilling til det.

​- Hvor gammel er søsteren din?

Hun er 14 år 🙂

– Hvorfor vil du ta abort? 

Jeg antar at du sikter til dette innlegget. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde blitt gravid nå, men jeg mener 110 % at alle kvinner har rett til å bestemme over sin egen kropp. 

– Hvorfor var du med Helsesista her om dagen?

Fordi vi var på et felles arrangement. Kul dame!

– Har du noen gang vurdert å flytte bloggen din? Jeg føler at du er mye mer seriøs enn mange på blogg.no:)

Nei, jeg trives veldig godt sånn som det er nå!

– Hvor mange har du hatt sex med?

Min business. 

– Hva veier du?

Les dette innlegget plis. 

– Hva er det rareste ordet du vet om?

Vindu, hahaha! Og ikke spør meg om hvorfor. 

​- Hvorfor har du ikke kontakt med broren din?

Det har jeg det så! Haha. Han er bare ikke så ofte å se i mine sosiale medier. Han er vel ikke så mye å se i sine egne sosiale medier en gang, hehe. 

👸👸👸

Det var spørsmålene for denne gang! Hvis du har noen spørsmål til neste uke kan du sende meg de på @Martinehalvs på Snapchat 😀 Takk for at dere er så bra!!! 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Svar på det dere lurer på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *