Operasjonen er utsatt

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, for det kjennes ut som tidens nedtur akkurat nå. Operasjonen min ble nemlig plutselig utsatt. Etter at jeg hadde skrevet under alle papirer og skiftet til operasjonsklærne i dag ventet en tur hos operasjonslegen kun for å sjekke at alt var i orden… Og det viste det seg at det ikke var.

Av en eller annen grunn så har jeg visstnok for mye bakterier i nesa/kroppen som gjorde at han overhode ikke ville gjøre noe inngrep i dag, og derfor er operasjonen utsatt 😭😭 Dette er jo noe jeg har slitt mye med etter alle bruddene, men at det skulle gå utover operasjonen hadde jeg ikke ofret en tanke en gang. 

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte, for jeg var så innstilt på å få det unnagjort nå at jeg egentlig er mest kvalm her jeg sitter. Jeg spurte legen flere ganger om det virkelig var så ille og jeg spurte til og med om han kunne gjøre det hvis jeg insisterte. Men, han ville ikke gjøre det fordi han mener at nesa mi egentlig ikke kommer til å fikse to operasjoner, noe det er stor sannsynlighet for at det hadde blitt hvis det bakteriene hadde satt seg i operasjonssåret. Og da måtte det blitt hentet brusk (?) fra ribbena, og det ville han aller helst ikke. Legen har fulgt meg siden start og han er veldig dyktig, så jeg må jo bare høre på han. 

Jeg har ikke fått noen ny dato for operasjon, men jeg håper at det blir så snart som mulig., Men de første ukene blir det hvert fall ikke, for nå er første prioritet å få bort bakteriene. 

Er det mulig liksom! 

… Jeg får vel bare akseptere at det er sånn det er og gjøre det beste ut av helgen – og ta opp kampen mot bakteriene, haha! Skitt. 

// Marty 

5 kommentarer

5 thoughts on “Operasjonen er utsatt

  1. Lykke til med operasjonen!!! heier på deg:) husk at leger idag er utrolig dyktige!! tviler du så finner du bedømmelser av legen på nett:) evt så er snitte idag 6,1 med konkurranse på 6,4!:) (NTNU)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *