Hei fra superundertøyet og kjøkkenet til mamsen og papsen. I dag oppdaterer jeg jaggu seint. Grunnen er at jeg har gått litt på sparebluss i dag, og hatt hodet litt andre steder enn på blogg, jobb og mobilen min. Hodet mitt har faktisk ikke hengt med i det hele tatt, haha! Jeg kan nemlig melde om migrene, stresshodepine og oppkast. Yes, det var tid for en liten runde med det nå. Men! Det hjelper å koble av litt. Bittelitt. 

Jeg tenkte uansett at jeg skulle oppdatere dere med uken som gikk! 

✗ Ukens måltid: Hmm… Det må bli burgeren jeg spiste etter Vixen i går. Den redda alt tror jeg. 

✗ Ukens irritasjon: Det må bli sure, gretne og kjipe mannfolk i kommentarfeltene. Jeg har bladd gjennom flere politiske kommentarfelt den siste uken og jeg er faktisk i sjokk over hvor mye dritt enkelte får liret av seg. Det er så SJUKT faktisk. Vi kan si hva vi vil om politikere, men de skal jaggu ha at de har bein i nesa. De skal nemlig tåle ekstremt mye hat. Egentlig blir jeg mest trist over at politikk skaper så mye hat. Eller, folk skaper kanskje hatet. 

✗ Ukens antrekk: 

Garantert dette.

✗ Ukens tanke: Jeg syntes det er fint at debatten om forbilder og kosmetisk kirurgi har blitt tatt opp i media den siste uken. Det er på riktig, viktig og på tide! Det handler ikke om at noen skal være bedre enn andre, men å faktisk være bevisst i sitt ansvar. Penger smaker godt (i know), men man må prøve å huske på at det ikke gjelder til en hver pris. Jeg vet også at det kanskje ikke alltid er lett å holde stå for den man er og ønsker å være, men man må hvert fall gjøre et tappert forsøk! Jeg heier på de som er seg sjæl og på alle gode forbilder. 

✗ ​Ukens nedtur: Uten tvil Vixen. Det høres kanskje så teit ut, men det er faktisk sant. Jeg er livredd noen skal tro at det handler om menneskene eller prisene, for det handler om hvordan jeg selv følte meg. Og jeg følte meg rett og slett skikkelig dritt. 

✗ Ukens opptur: Jeg feiret bursdagen min med familien på lørdag og det var skikkelig fint! Gode samtaler, fjas og god mat (og litt for mange kaker… DIGG). Det er ikke så ofte jeg ser de lenger, men det føles ikke sånn når jeg først ser de. Familien min er ikke så stor, men den en sannelig fin! 

via GIPHY

✗ Ukens serie: Ehm, har jeg sett noe på TV egentlig? HAHA. Jeg tror nesten ikke det. Jeg så Broen for en uke siden, og det er jo alltid like bra. Men jeg har ikke sett så mye på TV den siste uken faktisk. Jeg håper jeg skal se den nyeste BECK filmen i kveld!!

✗ Ukens sang: “A head Of Myself” – X Ambassadors. Fin, passende og kul! 

✗ Ukens sitat: Mine meninger har nok endret seg, men ikke det faktum at jeg har rett – Ashleig Brilliant 

Nå skal jeg svare på litt kommentarer før jeg hopper i dusjen. I morgen er jeg back on track! Prøver bare å minne meg selv på at helsa er viktigst, hehehe.

Kos dere. 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *