Hvordan skal jeg starte dette innlegget som handler om så mye men samtidig så lite? 

I dag er det mye følelser i kroppen. Jeg er både trist og glad på samme tid. Forvirra, litt sliten, sulten, glad og rar. Rett og slett alt på en gang. Det er bestemor sin første bursdag etter at hun døde idag, og jeg tror det er det som gjør at jeg både tenker mye og føler mye idag.

Nå har jeg akkurat kommet hjem til Norge igjen. Denne gangen var det faktisk litt blandene følelser med å reise hjem. Jeg skal mye hyggelig og kult de neste dagene, samtidig så skal jeg være lengre borte nå, enn jeg egentlig liker. Borte fra C altså. Planen er egentlig å reise tilbake til Norrköping på torsdag, men hvis jeg gjør det så må jeg være alene typ fredag-mandag, og jeg vet ikke om jeg vil det. Samtidig så er det på en rar måte verdt det, kun for å få henge litt. 

Herregud, er det, det man kaller forelskelse eller? Kjærlighet? Jeg blir gæren hvert fall. Vi har vært mye sammen de to siste månedene og på mange måter så tror jeg det er fint å kunne savne hverandre litt. Selv om jeg savner han bare han er på trening, haha. Eller på do. Hurra! Misforstå meg rett. Vi er overhode ikke sammen 24/7 for han har flere reisedager i uken og jeg har jo vært litt frem og tilbake den siste tiden også. Men, vi har allikevel vært mer sammen enn vi var på den tiden her i fjor for eksempel. 

Jeg gleder meg til denne helgen, både sammen med familien, Vixen, god mat og mennesker jeg ikke har sett på en stund. Jeg er så takknemlig for at jeg har så mange fine mennesker i livet mitt. Og spesielt på litt rare dager som idag! Jeg har faktisk akkurat vært å kjøpt ny mac, for jeg trengte faktisk det til et nytt prosjekt jeg jobber med…….. 

Nå skal jeg henge med familien min. Jeg håper dere har en finfinfin fredag!!

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *