Disse filmene kan du se i dag!

Categories Inspirasjon

Screenshot // Princess Diaries 2 

God søndag fra senga!                 

Jeg vet ikke hva du skal i dag, men hvis du har planer om å være i samme gir som meg så vil jeg anbefale disse blinkskuddene av noen filmer! 

♥ Dirty dancing. Ehm, jeg må hvert fall ha sett den filmen 30 ganger. Hvert fall.

♥ Notting Hill. Den er såååå fin!

♥ Pretty woman… Ah, det er ikke mange filmer som kan få meg til å le, grine og ville være kul på en gang, men det gjør denne filmen. 

♥ Løvenes konge. Kanskje litt rart å blande inn Løvenes konge i denne lista, men jeg så den her om dagen og jeg føler at jeg aldri blir for gammel for den filmen. 

♥ Flashdance… Ah, min favorittfilm sammen med Dirty Dancing. Den er seriøst perfekt på en dag som idag.

♥ The Bodyguard! Fin, fin og atter fin. Og litt trist. 

♥ Twilight! Twilight-maraton kan umulig slå feil. 

♥ She’s The Man – Jeg diiiigger den filmen. Hvis ikke du har sett den burde du absolutt gjøre det! 

♥ Valentine’s Day… Den passer jo fint nå som det faktisk snart er Valentine’s day! Men, jeg mener faktisk at den fungerer like fint året rundt. 

♥ Lady og Landstrykeren… Hvis du aller helst vil småsove, er den gull å ha i bakgrunnen… 

♥ Soul Surfer er også veldig bra!

♥ Forrest Gump… En av de fineste filmene som noen gang er laget. 

♥ Et helt halvt år… Hvis du orker å grine og bruke opp en hel dorull på å tørke tårer (og snørr). 

♥ Footloose – Gjør meg alltid glad, og litt forelska på en rar måte…

♥ The Notebook… Hvis du vil ha litt kliss.

♥ Grease! ÆÆÆH, den skal nok jeg se i dag… Hehehe.

♥ The Fault in our stars… Da må du også finne frem lommetørkle – Men den er verdt det. 

♥ Mamma Mia! Nå kommer det jo en oppfølger, så det kan jo være greit å ha sett den første filmen… Bare en gang til! 

Kos deg og nyt søndagen hva enn du skal!

// Marty 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *