Tisser man ikke etter sex på film?

Categories Inspirasjon

Det er mye som er urealistisk, og som vi overhode ikke kan kjenne oss igjen i. Etter en lang togtur i går, og et par filmer til i mitt eget filmbibliotek slo det meg hvor mye jeg faktisk ikke kan kjenne meg igjen i på film. Det er så mye som er urealistisk og komisk.

Greia med noen filmer er vel at man skal kunne leve seg litt inn i det, og flykte inn i en fantasiverden. Men, jeg hadde digget hvis noen av de såkalte “Hollywood” filmene kunne vist litt mer realitet. 

For det er jo blant annet normalt å ha hår på leggene FØR man barbere de. 

Ting jeg stusser på og OVERHODE ikke kan kjenne meg igjen i på film: 

1. At de som går på High School ser ut som at de er 30 år. Selv gutta som spiller 16 åringer har skjegg og ekstremt mannlige trekk. 

2. At man ikke tisser etter man har hatt sex på film, og at det ser så sinnsykt romantisk ut. Syntes også det er rart at man alltid sovner. Det er sjeldent kleint, klissete eller grisete. La oss si det sånn… Det blir sjeldent noen flekker på lakenet på film. 

3. At folk møtes uten å si verken tid eller sted. Hvordan er det mulig?

4. At nyfødte barn ofte ikke er blodige, eller noe særlig grisete når de kommer ut. Det er enda mer komisk når de smiler med en gang de har kommet ut.

5. At trusene aldri er skitne når de tas av. Hvite truser er nemlig ikke hvite etter en dag på farten, hvert fall ikke mine. 

6. At selv de som ikke eier nåla i veggen har penger til å bo i super fine leiligheter i New York. Det hender til og med at det dukker opp noen sikkelig designervarer, eller designerplagg i klesskapet! 

7. At skolens “rareste” jente ofte er super fin. Ofte har hun kledd seg litt merkelig, surret til håret eller fått på seg noen lite kledelige briller som gjør at man får inntrykk av det. 

8. At man som regel aldri betaler for parkering midt i Los Angeles, New York eller Manhattan. Det er også interessant at de ofte klarer å finne parkering RETT utenfor der de skal inn. 

9. At fødsler ofte er gjort på 5 minutter. Det er også sjeldent grisete morgenkvalme, konstant tissing eller bekkenløsning. 

10. At gravide ofte løper flere kilometer til tross for at de er høygravide. 

11. Når de drar til steder som er svært befolkede, og tilfeldigvis er der helt alene. 

12. Det er sjeldent strekkmerker eller uren hud, hos noen! Hvis det er en scene med en kvise i fokus, er ofte kvisa overdramatisert. Det er sjeldent naturlig utført. Selv mødre som har født fire barn har kropper som 16 åringer. (Som regel)

Eller?

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty

5 kommentarer

5 thoughts on “Tisser man ikke etter sex på film?

  1. Vet du hva? Dette har eg og tenkt på, enkelte filmer hadde blitt mye bedre med litt realitet. Men igjen, ikke alle hadde flommet til kinosalen for å se skitne truser og folk på do :p Om en fødsel skulle vært realistisk hadde filmen slått Ringenes Herre trilogien i varighet 😉

  2. Jeg ler, du er vittig og har slik egenironi. At du skriver at fine hvite truser ikke lengre er hvite etter en lang dag, ja den tok kaka. Nå skal det sies riktig, jeg er fagperson, alle har ikke utflod, for noen er det kun ved eggløsning/mens. Men du altså, du er skjønn ærlig. Ingen over, ingen ved siden😂👏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *