Tirsdag, onsdag eller torsdag? Denne uken har jeg gått HELT surr i dagene. Det henger kanskje sammen med at jeg var på fest på søndag og at timene har gått inn i hverandre. For ikke å snakke om at jeg ikke hadde helg nå i helgen, og da blir det litt surr. 

I går ble en rar og slitsom dag. Jeg fikk tilsendt en bilde fra en bruker på Snapchat som fortalte at bildet av meg var publisert på en side der flere andre norske profiler har fått publisert sine private bilder tidligere. Jeg satt på en restaurant når det skjedde og jeg visste ikke hvordan jeg skulle reagere. Først litt panikk og så litt sinne. Eller, litt stemmer vel kanskje ikke.

Nå har jeg faktisk ikke mer ork eller energi til å legge på det, og jeg tenker faktisk at jeg bare må gi faen og gå videre. Det har skjedd, jeg har det fint og jeg får dessverre ikke gjort noe mer med det. Jeg håper bare at politiet får gjort noe i saken min, til tross for at det kanskje ikke virker helt sånn. Faktisk så blir jeg skikkelig skuffa hvis ikke politiet gjør det de kan i saken, for de må faktisk vise at saker som min blir prioriterte og at det går an å komme frem til noe for å skape litt håp for de som opplever det. For ikke å snakke om å gjøre det vanskeligere for de som faktisk tar sånne bilder og sprer de videre! Men, foreløpig får jeg vel bare vente å se og be til høyere makter. 

I dag er det heldigvis litt roligere for jeg reiser tilbake til Sverige i kveld ettermiddag. Jeg gleder meg til å komme ned til C igjen, men kjenner at jeg ikke er så gira på så mange timer på tog i dag. Men, sånn er det faktisk bare. Nå er planen å forhåpentligvis komme litt videre på “To-Do”-lista mi…… 

Nyt dagen og takk for alle meldinger. Takktakktakk ♥

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *