Spørsmålene deres!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey rockestjerner! Nå sitter jeg kaputt i sofaen og vil aller helst gå å legge meg… For noen dager det har vært i det siste altså. Jeg klager ikke, for det er faktisk skikkelig morro når det skjer ting. Denne ukens “Uken som gikk” har jeg ikke fått bladd opp idag, men det er mulig jeg gjør det i morgen. Jeg har derimot svart på både litt teite, fine og spesielle spørsmål til dere nysgjerrige sjeler…. 

Let’s go: 

– Hvordan har du det?

Jeg er ganske så sliten og trøtt akkurat nå, men alt er veldig fint!! 🙂 

– Skal du boikotte Vixen sånn som mange andre?

Nei, det skal jeg ikke. Jeg har heller ikke hørt om at det er en greie å boikotte Vixen, haha. 

– Tar du tog når du reiser fra Sverige til Norge? Hvor lang tid tar det?

Ja, det gjør jeg 🙂 Det tar mellom 4,5 og 5 timer. 

– Favorittserie akkurat nå?

Broen! Jeg gleder meg til å komme tilbake til Sverige og fortsette å se med C. 

– Slåss det to kjendiser på Kjendisgallaen? I følge Jodel gjorde noen det. 

Haha, jeg var på rommet 21.30 og du kan jo vurdere svaret ut ifra at jeg tok med spørsmålet. 

– Hvor gammel er søsteren din?

Hun er 14 år.

– Var antrekket ditt på Kjendisgallaen sponset? 

Nei, det var det ikke 🙂 

– Hvem er høyest av deg og Grunde? På bildet av dere så det ut som at det var deg?

Jeg var nok en centimeter eller to høyere enn Grunde med de skoene jeg hadde på meg, men han er høyere enn meg 🙂

– Hvorfor var ikke C med deg på Kjendisgallaen?

Fordi han ikke får fri fra laget sitt og er midt i sesong!

– Når pleier du å legge deg om kvelden?

Aaah… Senere enn jeg burde. Klokken blir fort mellom tolv og ett…. 

– Hvor mange har du ligget med og kan du nevne noen navn? 

Dette er et spørsmål jeg ikke skjønner hvorfor er relevant. Faktisk irriterer det meg nesten å få det, haha. Grunnen til at jeg syntes det er fordi jeg ikke forstår hvorfor man drar nytte av å vite sånn om andre. Er det for å finne ut om personen er “løs”? Hard to get? Jomfru? Har det liksom noe å si? Det kan hende at det er jeg som ikke forstå, men jeg syntes det bare er teit å ville vite, haha.

– Har politiet kommet videre i saken din angående nakenbildet?

Ikke som jeg vet. 

– Taco eller pizza?

Hmmm… Taco tror jeg faktisk… 

– Har du tips til hva man kan spise til frokost når man sliter med å få i seg nok om morgningen? 

Jeg sverger til smoothie om morgningen, og spesielt hvis man er på farta eller egentlig ikke har så lyst på mat. Jeg er egentlig ikke noe særlig frokostmenneske, og spesielt ikke før 11… Til tross for at jeg ikke er det er jeg veldig opptatt av å få i meg mat om morgningen, og får alltid i meg noe. Kutt opp frukt, lag smoothie, finn en yoghurt du liker eller stek noen rundtstykker. Prøv deg frem og finn noe du liker! Frokost er viktig 🙂 

Nå skal jeg spise kyllingvinger og pønske ut noen gode innlegg til i morgen. 

xx

// Marty 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *