Jeg anmelder deg om du sender meg penisbilder

Categories Tanker 💭

Tenk deg at du hadde hørt at det banket på døra di. Tenk at du så hadde reist deg opp fra middagsbordet, lukket opp døren og sett at det sto en mann der. Se for deg at denne mannen sto klissnaken og onanerte, gjerne samtidig som han ropte ut ting som at grunnen til at han gjorde det var fordi at du hadde så fin rumpe. Hvordan hadde du reagert da?

Antakeligvis hadde du ringt politiet, også hadde du antakeligvis anmeldt saken. For det sier seg jo selv at det overhode ikke er greit. Du hadde antakeligvis også blitt ganske skremt, og kikket en ekstra gang hver gang det ringte på døra i nærmeste fremtid. 

Og er det egentlig så annerledes hvis en mann sender deg en film eller et bilde på Snapchat, klissnaken mens han onanerer? 

Jeg mener nei, for det er faktisk en form for online-blotting. Og det å presse tissen sin på andre er aldri greit, uansett hvordan det gjøres. 

Personlig pleier jeg stort sett å reagere med panikk, og gjøre alt jeg kan for å komme meg ut fra filmklippet eller bildet, og spesielt hvis jeg sitter på bussen eller i befinner meg i en annen sosial setting. I ren panikk for at noen skal tro at jeg holder på med noe jeg overhode ikke holder på med. For jeg kan si med en gang at det er skikkelig kleint når det skjer. 

… Og nå har jeg faktisk bestemt meg for at jeg skal begynne å anmelde de som sender meg penisbilder, og grunnen er så enkel som at jeg er så lei av at folk vifter med tissen sin på Snapchat helt ut av det blå. 

For det er ikke greit å sende penisbilder, og hvert fall uten at mottakeren har sagt at det er greit. Og hvem er det som eier et snev av verdighet som egentlig sender penisbilder? Sånn helt seriøst? Det er jo nødt til å være at man har et sykt behov for å vise seg frem, for det kan umulig være pirrende å sende et bilde eller en video av tissen sin til en person som er på jobb, i kassa på butikken eller på trening. Som stort sett reagerer med panikk. Eller?

Eller kanskje det er for å si “Hei, se så velutstyrt jeg er”, og for å få bekreftelse på det?

Altså, jeg vet ikke, jeg er hvert fall møkkalei av kåte mannfolk i innboksen og nå er det på tide å ta et oppgjør mot de. 
 

Facebook HER – Instagram Martinehalv – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

 

 

 

19 kommentarer

19 thoughts on “Jeg anmelder deg om du sender meg penisbilder

  1. Blir det ikke litt feil å dra inn det med pupper Anna, når en penis er et kjønnsorgan og pupper ikke er det?🤔
    Synes Martine har et godt poeng her, personlig ville jeg gjort det samme om det hadde hendt meg.

  2. anna – pupper er noe annet enn penis og vagina. men selvfølgelig; om gutten føler seg støtt så synes jeg det er ganske greit ihvertfall! 🙂 min mening tho

  3. Og legge ut puppebilder og rødmalt trutmunn er helt greit – lenge leve dobbeltmoralen – men hva gjør man ikke for klikk??

  4. Skal menn anmelde damer når de sender pupp billder eller andre kroppsdeler….det er mye hykleri der…
    At jeg ser på min egen penis er ikke samme som å ta bilde av det med telefon også finne kontakt info. Til noen of til slutt sende bildet….. Det dere skaper her er ukultur og ulovlig…det er rett og slett kriminelt å komme med falske anklager mot noen…
    Hva er neste da jeg blir anmeldt hvis jeg ser på have eller sola eller blomster….
    Jeg har rett på se og eksaminere kroppen min…man må se hvordan og hvorfor kroppen endrer seg….dere har ingen rett til og si noe om det eller klage på det…
    Og til slutt….til alle dere i norsk SKAM samfunnet…hvis noen har en ødelagt penis…eller vandalisert eller omskjært eller brent…hva er poenget med å sende bilder av en stygg eller ødelagt kropp deler…den som sender slik bilder må være en idiot…eller helt patetisk…..
    Av og til jeg tviler på at damer har kapasiteten til å tenke fornuftig eller forklare sine aksjoner…
    Jeg håper at damer finne fornuft..og slutte å være aper…fordi man imponerer ikke med bilder av knekket eller brent penis….
    Vær så snill slutte med den elendige witch hunt…
    La folk leve i fred …
    Takk…

  5. Jeg synes du gjør helt rett i å anmelde.
    Og synes det er på sin plass om damer sender bilde av sitt kjønn uten at det er klarert også.
    Skjønner ikke at folk skal sende sånnt I hytt og pine.

  6. Bare blokker dusten og move on, det ER tross alt forskjell på et bilde og en idiot på døra. Ikke kast bort politiets ressurser på dette, bare legg de ut offentlig med snap navn, alltids noen som kjenner de igjen og det blir såpass flaut at det blir en slutt på det.

  7. Huff og huff.. Det er ikke kriminelt å sende slike bilder, så hvorfor i all verden skal du kaste bort politiets og samfunnets ressurser på denne måten..? Men dette er jo den nye trenden i dagen dette da, så blir heller ikke overrasket. Dagens kvinner går nå rundt og syter og klager og anmelder over en lav sko, og lever i illusjonen om at verden er til for å tekkes de på alle mulige måter og helst tilpasses hver og en av de personlig. Dagens norske kvinne = meget kravstor og med lite å by på selv. En meget dårlig kombinasjon..

  8. Det hadde jeg ikke giddi og brukt tiden min på:p har bare begynt og sende bilde av bæsje bleien til trulte:) siden det tenner meg like mye og se ett bilde av en penis, som det gjør og se en dritbleie 🙊 de slutter plutselig bare og snakke med meg etter jeg sender det 🙂 rart ikke sant

  9. Synes du gjør helt rett i å anmelde slike bilder! Skal sies at det er en litt ukultur i det at vi jenter alltid skal finne oss i å bli behandlet slik. “Move one, det er bare et bilde!” Ja, hva så? Etter norsk lov så er dette det samme som å blotte seg for noen på gata. Så folk har sin fulle rett til å anmelde slike bilder, pluss at politiet i media mer enn en gang har oppfordret til å gjøre det. Så de ser ikke selv ut til å tenke at det er bortkastede ressurser, eller?
    Jeg er en helt vanlig a4 jente, som OFTE har fått tilsendt penisbilder helt uoppfordret. Som Martine her, har jeg også tenkt å anmelde disse bildene.
    NEI til seksuell trakassering!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *