En dag utenom det vanlige

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

En liten funfact: Jeg tror aldri jeg har oppdatert bloggen min så sent noen gang. Men hey! Sånn er det.

I dag har det vært duket for hockeykamp, og det er faktisk jeg som har spilt. Og gjett om det kjennes nå! Vi har en stund planlagt at vi jentene i Vita Hästen, altså vi som er sammen med noen på hockeylaget skulle spille mot jentene i Norrköping fotball, altså de som er sammen med noen på fotballaget. Vi møttes til hockeykamp tidligere i dag, og det var så SJUKT morro. Haha, vi plasserte gutta på tribunen og styrte showet. Og gjett hvem som vant?

Jo, nemlig vi, hehe. 

Planen er at vi skal møtes til en fotballmatch så snart det blir litt varmere i været, og jeg kan nesten ikke vente. Det er så gøy å gjøre sånne ting! Det var litt eksrta stas, for det er en norsk jente som er sammen med en på fotballaget, så det var hyggelig. Det er jo tross alt ikke så mange nordmenn her nede! 

Jeg er SÅ takknemlig for at jeg får treffe nye mennesker, få nye bekjentskaper, le, grine og gå på rævva, bokstavlig talt. Det er rett og slett SÅ morro, lærerikt og inspirerende. 

Forresten… Kledde jeg ikke denne drakta, haha?

Nå er jeg faktisk på vei hjem til Norge igjen, og det føles bra. Mamma var jo nede en tur for å feire bursdagen min i går, så det er luksus å få kjøre hjem faktisk. Og, jeg startet bilturen med å sove to timer, haha! Det tar på å spille hockey si. 

Jeg skal hjem til Kjendisgallaen som er i morgen (jeg er så nervøs) og haugevis av møter neste uke. Jeg gleder meg faktisk skikkelig. Jeg håper lørdagen deres er fin.

xx

// Marty 

 

 

1 kommentar

1 thought on “En dag utenom det vanlige

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *