Jeg hører ikke til her

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Herregud, tenk at dette er 1 år siden idag!!! 

Hello! Jeg håper alle har det fint. Jeg var så deppa i jula for at det ikke var noe snø her nede, og nå, en måned for sent så snør det som bare rakker’n her i Norrköping. Haha, er det mulig. Nå vil jo jeg egentlig bare ha vår, sol og sommer… 

Mamma kom til Norrköping i går kveld for å være her når jeg har bursdag, C har jeg ikke sett på en stund og jeg savner lillesøster. Nå løy jeg litt, for jeg ga C en klem før jeg gikk ut av døra tidligere i dag men da sov han. Han var hjemme 04.30 etter kamp i natt, og jeg så han heller ikke i i hele går, og dagen før husker jeg ikke hva som skjedde. Men sånn er det!

Nå kjenner jeg faktisk at jeg lengter skikkelig etter Oslo. Jeg elsker egentlig Norrköping, omgivelsene, menneskene og roen jeg får her, men jeg kjenner at alle mine fremtidsplaner er i Oslo. Leilighet, familie, barn, jobb, sene middager, ja, alt det styret der. Samtidig så stortrives jeg på eventyr og jeg klager virkelig ikke. Jeg og mamma reiser hjem på lørdag kveld for at jeg skal rekke Kjendisgallaen (ja, wtf) på søndag. Mandag, tirsdag og onsdag er fullt opp med møter, og faktisk så gleder jeg meg litt. Jeg liker jo egentlig det hektiske, slitsomme og masete livet bedre enn det å ha ro, tid og egentlig lure på hva man skal finne på nå. Jeg lyver egentlig igjen, for jeg elsker ro, men mer som en belønning og ikke en selvfølge. Hvis det ga mening? 

Det skal hvert fall bli digg å komme hjem noen dager snart. Men først er det en tacomiddag i kveld, litt bursdag, en hockeykamp, eller nei. Løgn igjen! HAHA. Jeg skal faktisk spille hockeykamp på lørdag jeg også. Har du hørt liksom? Vi damene skal spille kamp mot de som er sammen med de på fotballaget her nede, hvor festlig blir ikke det da? Ja, også skal jeg hjem. 

Og etter noen dager hjemme lengter jeg antakeligvis tilbake til Norrköping, C, ro og omgivelsene her. Hehe.

Vi snakkes!

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Jeg hører ikke til her

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *